Eventuellt

Idag var en helt okej dag. Trots alla prov och skoluppgifter så är
dem flesta dagarna okej. Bra är väl det :)
Just nu är jag skiiiiittrött :O jag lovar om jag blundar så kmr jag
somna på studs.. :O hehehe, neee men jag ska väl försöka va
vaken liiite till, se på ngn film typ innan jag ska sova :P Hehhe,
hade ju tänkt göra idrottsuppgiften idag.. men fan orkar inte :P
Såå får väl antingen göra den imorrn eller helt enkelt inse att jag
inte kommer hinna klart med den den här terminen :P
Jaja.. iaf.. började dagen med elevstöd, well typ alla satt och
plugga på ekologin. Lunchen var bläää... Lustikulla misslyckas
inte bara med hamburgare, utan även med lasagne.. :)
Ekologi, prooooov... gick väl sådär..
Sen svenska.. well vi har ngn konstig vikarie.. han är väl lite rolig
men definitivt lite udda jao :O hahaha, fast bättre än Sofia iaf :)
Och btw.. Sofia ska sluta :P Me like. Hon var stel och konstig och
såååååå tråkig att lyssna på xD hehe :P men jaa... på svenskan
skrev vi.. *harkel* jag klart uppgiften :P grupparbete.. heheh :P
Men jaja, ändå inte så svårt och definitivt inte viktigt :P
Sen hem :D

Åkte hem till moster Katja som fyllde år. Fira henne och var
social. Sen såg barnen i huset på tv.. Alfons Åberg ;D hahahha!
Jag hade fan aldrig trott att jag skulle se på det igen ;P Roligt. :P
Men iaf.. satt och halvt mobbade figurerna i programmet för att
vara fula och sånt.. kom på sen att det kanske inte är smart att
göra det när barn ser på det... :O så då blev jag tyst :P
Åt glass med maränger gjorde vi oxå :D Mums! mhm! :)
Men nu gott folk.. ska jag kolla runt lite på internet innan jag ska
se ngn film och sen får vi se om det blir till att sova tidigt :)
Vaknade i alla fall till lite efter att ha skrivit här ;P

Kommentarer
Postat av: Nadja

Catja med C ;o)

2008-12-17 @ 21:17:06
Postat av: Nadja

Catja med C ;o)

2008-12-17 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0