X-box... :)

Igår sov jag hos Alex, vi såg på Sagan om Ringen och spelade spel
samtidigt :P Haha, fast vi typ.. spolade förbi en massa delar... Vi åt
en massa godis men var lite nyttigare med drickan, vatten och saft.
Idag har vi inte gjort så mkt, typ bränt avatar till Alex och spelat x-box.
Visst ja, min data typ dampade... Så fick ringa jompa och fick lite
hjälp över telefon. Men sen funkade den iaf som den skulle :)
Sitter vid mammas data i vardagsrummet.. seriöst det här tangent-
bordet suger!!! Får typ slå på knapparna... Fast det blev snäppet
bättre när jag slog lite på det :) Yes, våld löser allt! :D ehehehhe :P

Aja, ska duscha nu. Sen hem till Nadja med brur och syster. Vi ska
spela x-box :) Sen ska jag sova där oxå. Brur min är ju kattvakt :P
Men men, finns stor chans att jag är trött imorrn, lär väl bli spela
x-box halva natten... men fan vem bryr sig? :D hahaha, och jag e fan
duktig som knappt suttit vid datorn den här helgen. :)

Visst ja, Jag och Alex gick till coop igår oxå, så lite duktiga har vi
varit ;) Men jaa.. nu ska jag gå och duscha :)

Kommentarer
Postat av: Rose

Haha jag kommer vara död imorron, har inte räknat en enda matte uppg som vi skulle så ja kommer ligga efter,

sen så måste ja upp tidigt och fixa mina grejer

och sen måste ja duscha

och sen måste ja ringa sofiahemmet

och sen måste ja städa rummet så det blir jätte fint

och sen måste ja åka till skolan

och sen måste ja sluta skolan

och sen måste ja åka till stan och handla lite saker (följ me mej)

och sen måste ja åka till ingarö

och sen måste ja färga håret

och sen måste jag räkna matte

och sen måste jag sova... snacka om tyff dag!! jag kommer vara dööööööd imorron speciellt när ja har järnbrist.....

puss gonatt XD

2008-08-24 @ 22:03:27
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0