You can't bring me down

Wihooo :D Äntligen ngn i klassen som gillar McFly :D:D:D Malin har
bra smak :) Malin D för er som undrar :) hmm, det är förvirrande det
här.. vi måste komma på ett smeknamn till.. ngn av Malinarna XP
haha xD kul det lät i flertal.. 0.o xD Men jaaa, inte hänt så mycket idag
i skolan. Idrott, hinderboll, lite småskoj, jag och Malin, D (som sagt
smeknamn behövs.. )
arbetade tillsammans :D haha, vi typ sög som
livvakter åt varandra xD Enda gångerna det funka var när vi typ.. fick
en etta med tärningen. Som man skulle slå med för att kolla hur
många grejer man skulle genomföra :P Orkar inte förklara mer in-
gående :) sorry för det.
Djurhållnin i Park B, typ gjorde en uppgft att skriva om praktikplatserna.
Anneli blev inte så poppis då hon totalt vägrade att rösta, eftersom hon
absolut SKA komma till Kristiansand. Varav två till jätte gärna vill ha den
platsen. De (Rose och Alexandra) gick med på röstning, men inte hon...
Sen så hade vi Religion, smått intressant men samtidigt tråkigt :)
Slut för dagen efter det och jag och Rose hälsade på Lil-lil för att prata
lite om hur vi bäst ska åka upp till vår praktik. Men vi ska iaf dit imorrn
med. Boka biljetter jao :)

Alex och jag tog oss en liten tur in till T-centralen. Köpte varsin
kalender och unnade oss lite gott naturgodis sen också :) Mys mys.
Precis det jag behövde..! Tur i stan med bästa kompisen :) <3
Stannade hos han en kortis för att äta tacos, MUMS :D Sen gick vi hem
till mig. Brände lite Avatar och typ.. slappade :P
Imorrn e det fredag :D åhh jag gillar fredagar :D yes :)
Men nu måste jag fan göra mig iordning, typ gå och lägga mig.

Mcfly- Transylvania
Helt klart den bästa! <3

Kommentarer
Postat av: Rose

tack, ja e sjukt nöjd me håret:P

2008-08-28 @ 23:11:33
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: malin

tackos två dagar i rda tänkte jag skriva men ingen av er åt ju tackos idag ^^

2008-08-29 @ 22:11:13
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0