Med STORA BOKSTÄVER

Jag hatar matte, seriöst hatar! Med STORA JÄVLA BOKSTÄVER. Japp,
för jag menar, vad fan ska man kunna förenkla uttryck för.. eller annat sånt
där skit som man får lära sig. Som man endå glömmer bort efter att ha
haft prov på det...! Jao om inte innan.. Vadå onödigt liksom!!!! Jo men nu
pluggar vi in en massa konstiga saker som är helt koko, gör prov och sen
så glömmer man endå bort det..! Seriöst jag typ.. ahhhh! Jao :) hata matte
var det. mhm!

Jao, annars har väl skoldagen varit bra :) Förutom att jag som vanligt tänker
för mkt...
Borde fan.. sluta tänka... japp. Men jaa.. ehh.. sällskapsdjur i två
timmar, som vi nu har tillsammans med hundklassen istället för A. Lättnad
tänkte jag då A:arna inte direkt är så... humoristiska som vår klass :)
Men så naturligtvis verkar även hundarna ha en elev.. som verkar veta allt..
Okej, jag stör mig på såna elever :) Yes. Fast det är väl egentligen bra att
dem visar att dem kan. Till skillnad från lilla jag som sitter och säger saker
till mina kompisar istället för att räcka upp handen... jaa.. kanske därför jag
stör mig. För att dem vågar... men inte jag...? kanske.
Sen började vi en ny kurs, Djurpresentation och guidning, min kommentar
till den kursen: "Döda mig!" :)
Mhm.. sen projektarbete, well Sandra och jag ska antagligen börja om.
Det blir nog bra till slut. Lunch, där vi fick gå i gästkön.. lite småstressigt
att välja vad man ville ha för mat.. men fan det funkar ;) hehehe :P
Matte, som sagt... suger! sen mentorstid, röstning för tema som vi ska ha
på fotograferingen. Well, pyjamasparty blev det.. känns lite småmys men
lite småtönt XP hahaha, aja skitsamma :) Hade väl egentligen velat ha
änglar & djävular.. det hade varit skoj :P
Btw, Nya Malin verkar schysst, tror hon tkr jag e.. störd.. men fan det tkr alla
innerst inne xD ahhaha, yes jag e bra på att mobba mig sj :) hehehe :P

Men ja, nu e det snart mat, sen ska vi göra rent hos bebbarna. Sen ikväll
så har vi delicatobollar :) mums! jao och att gå ner är lika lätt som vanligt
då man älskar sötsaker -.- hehhe.. men men..

Kommentarer
Postat av: Erika !

Vad är det du går runt och tänker på? Berätta för farbror erika! =)

2008-08-18 @ 21:21:02
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: malinmaooowlin.blogg.se

jag vet hur det e med sötsaker :S, usch för dem, borde utrotas fort ;D

2008-08-18 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0