Dubbel trubbel...

Idag har jag varit på kolmården med pappa och syster :) Det var väl
inte direkt världens finaste väder.. men fan med paraply och jacka så
funkade det ;) Tittade alla djuren och gick akvariet istället för safari-
parken. Såg delfinshowen två gånger gjorde vi också ;) Var iaf mys!
  
  
  

Igår sov jag och Amisa hos Alex. Vi gick till coop och sen på kvällen
såg vi Pans labyrint. Okej, den var ganska bra, men inte så bra som
Alex fått mig att tro... :O :P hehehe, men men.. :P

Nu sitter jag iaf här.. vid min lilla data, lyssnar på musik från mobilen
(McFly <3) så att den ska dö så jag kan ladda den :) Vovven ligger på
golvet bredvid mig och sover, och själv håller jag på att somna.
Men fan, kan inte gå och lägga mig innan tio.. det går bara inte. Så
ska se Avatar snart :)
Är lite småorolig då jag inte riktigt vet vem som ska vara hundvakt
imorrn då jag och syster går i skolan :O hmm.. troligtvis pappa eller
Emil.. det.. blir nog bra :) Och på tisdag hoppas jag på att få ta med
mig vovven.. ehehhe, chansen att jag kmr få det e inte så stor.. -.-
så i så fall har jag ingen aning vem som ska vara hundvakt på tisdag..
På onsdag ska förmodligen syster vara hemma och vara hundvakt.
Och på torsdag tänker jag hoppa idrotten och djurhållningen i park..
och på fredag... well.. vi tar det då :) eheheh.. men nu, blev det en
liten ändring.. ska se Step up istället :D jao.. så fort den e klar :) Har
sett tvåan.. men inte ettan.. det går ju inte :O såå jao :P ehehe.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0