Supeeer

Skolfoto idag, hade ju fotograferingen klockan 8.50, och man började
inte förrns 10.20..
. jo men det är alltid skoj :) ehehhe, men fan vem bryr
sig egentligen? :) Var sjukt roligt att se vad alla klätt ut sig till :D Det var
två playboy bunnies, en hulahula-tjej, en fransman, en tjuv och en polis,
en cowboy, en kock
och.. ja en massa mer :D Riktigt roligt! :)
Själv var jag ju pirat, fick låna saker av Erika, Jessica och Malin :D Tack
för det sötisar! <3

      
     Malin                Sofia & Mona             Jag
- fransman     - MC-brud och punkare      - Pirat

Erika är btw så sjukt rolig! :D hahaha, på mikrobiologoi & gentiklektionen
så hade vi lite småskoj :) Muffins, kackerlackor och lite kramar där oxå :)
Haha, nee men fan Erika du är skön! :D <3

Annars inte gjort så mkt, tänkt lite för mycket igen.. -.- Vilket jag ska sluta
med. Det är bara onödga tankar. Och lilla Erika, du behöver inte vara
orolig :) hehe :P och nu har jag nämnt ditt namn flera gånger här ;) Bara
för att du är så fin :D jao ;)


Men ja, det var ngt mer jag skulle ta upp... hmm.. ja det här är då varför
jag under dagen skriver upp vad jag ska skriva om.. För annars glömmer
jag det och kmr på det typ.. flera timmar efter att jag skrivit.. och då orkar
jag aldrig lägga till det :P hehehe :)
Aja, skitsamma. Det är knappast som om det är livsviktigt :P Nu ska jag
göra ekologin.
Och nu kom jag på vad det var jag skulle skriva..! :D Hahaha, när jag och
Kamilla åkt hem så satte vi oss bredvid två gubbar typ.. (på t-banan).
Det var likom typ fullt och vi som e så lata orkade inte stå :)
Iaf, så pratade vi om klassfotot och så sa jag ngt med: "Vem kom sen?"
Liksom i ordningen på raden på fotot :P Och ena gubben bara:
"Karlifonien..!" 0.o ahahah, och sen typ försökte han få ögonkontakt med
mig och Kamilla.. :O och dessutom så började han typ.. skratta för sig sj..
Eller.. egentligen var det mer fnissa 0.0 hahaha, vi höll på att dö. Och
när han sen tog upp typ.. "värsta" spritflaskan så fick jag nog. hehehe,
vi låtsades att vi skulle gå av, i Blackeberg :P bara en station tills min,
men fan endå :P Så vi skyndade längre bak i tåget och skrattade ;D
Jao.. sjuka människor det finns.. :P
Men ja, NU ska jag göra ekologin :)


Kommentarer
Postat av: Erika !

Ohh va söt du är! Det där gjorde mig glad =')

2008-08-26 @ 20:39:01
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Rose

ja vet inte ännu men mitt psykiska mående har påverkat dt fysiska så både ja och min kropp börjar kollapsa så vi får se hur dt blir. Dt som stör mej är att under treminerna så är dt som värst. under sommaren har dt varit skönt, ja mår illa av att tänka på tanken av att behöva åka hem efter skolan och ja orkar inte komma upp ur sängen på morgonen så ja kommer ofta sent lr inte alls...mitt immunförsvar har alltid varit på topp fast ja varit deppig så ja inte kunnat gå till skolan... nu så e ja ju sjuk, typ magknip känns dt som och ja kan inte stå rakt och magen svullnar, sen e dt ju lite mer allvarliga fysiska probelm som ja har men dt kan ja inte berätta här på bloggen :P

2008-08-26 @ 23:30:20
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Rose

Som gubben vi träffade på tåget när vi satt på golvet XD

vad e dt man ska göra på etologin?

2008-08-26 @ 23:33:19
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0