Sjuk -.-

Jag e sjuk! :( Hela dagen har jag bara legat framför tvn och halvt tittat
på alla tråkiga program.. och jao halvt sovit :P hehhe, men syster min
var söt :) Har gått ut med vovven hela dagen (förutom 6.30 på morgnen),
servat mig med saft, glass, lunch och lite sånt där :P
Mhm! Ibland är hon söt min syster :) Men jaaa, jag tänkte se Pirates
men f*tt datan i vardagsrummet funkade typ inte... spelade upp det i
ngn konstig media program.. så det sket sig. Men jag såg iaf Fresh
prince in Bel Air
:D det är sååå sjukt bra! Länge sen jag såg det innan
idag :P Ska försöka... ladda ner det :)
Mhm.. Men så ja.. hoppas jag blir frisk. Orkar inte vara sjuk -.- ehhee :P


Kommentarer
Postat av: Nadja

Stackare. Hoppas du blir frisk snart. Kram

2008-08-12 @ 19:25:30
Postat av: Sandra :)

Tack tack lilla moster :) <3

2008-08-12 @ 21:05:04
Postat av: Nadja

Lilla =) det va snällt det.hihihi

2008-08-12 @ 21:24:03
Postat av: Sandra :)

Haha :) Jao, du kmr alltid vara min lilla moster :) <3

2008-08-13 @ 10:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0