Regler är till för att brytas.

Det var iaf min första tanke på religionen då vi skrev under.. trivselreglerna..
jo men hej årskurs 1 i grundskolan typ :) eheheh, nee men fan jag vet att
jag förr eller senare kmr bryta dem där.. typ.. prata inte.. jo men ofta jag kmr
klara det...! xD hahah :P mhm.. Men iaf.
Började dagen med Svenska. Hmm, tråkigt! :) Sen Ekologi. Var rätt så roligt.
Vi spenderade typ hela lektionen åt att rita en bild om vad vi tänkte på när vi
hörde ordet Ekologi.. Liksom slappt jao :) Sen lunch. Äcklig hamburgare.
Seriöst.. Lustigkulla måste vara dem enda som misslyckas med det..! Varje
gång jag tagit hambrugare där så är dem asäckliga!!!! :O Påminner mig sj:
"SKA ALDRIG MER TA HAMBURGARE i skolan!" :)
Goodie, då kanske jag kmr ihåg det också :P Men jao, sen efter lunch så
hade vi Religion. Jag trodde jag skulle dö.. Liksom.. hatar allt vad religion
heter och förstår liksom ingenting
. Kan i princip inte bli mer negativ mot ett
ämne :) Men så fick vi böcker.. och jag hittade ngt som verkade intressant! :O
Fast.. jag kmr inte ihåg vad det heter och det e inte säkert att vi kmr läsa om
det... -.- Typiskt liksom...! Sen hade vi Projektarbete i två timmar. Jobbigt jao..
Fast tkr endå att jag och Sandra jobbade duktigt!
Sen så slutade man :D woho, 16.20 en fredag, alltid roligt :) heheheh.. inte..
Men fan. Sitter här nu och dricker cola :) <3 Eller.. mitt glas blev precis tomt.
Får.. hämta mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0