Rat´n Roll

Well, jag orkar fan inte gå igenom hela skoldagen. Hände inte så
mkt precis. Jag råkade trampa av Malins ena sko, och en kille typ
bugade sig och satte på skon på hennes fot igen
, det var asroligt :D
Sen så typ råkade jag bränna mig på en lampa... var nära att slå
ner ett skelett av en fågel som hängde i
taket.. hehehe :P jao och
dessutom så brottade jag ner Sandra på golvet efter vi hade slutat :)
Haha, och fan jag SKA ha putta ner henne i en vattenpöl ngn gång :D
Mest bara för att hon säger att jag inte vågar ;D Jao och sen så tog
jag en tugga av hennes äpple. Med plast så var det inte såå gott XP
Hahaha xD men ja.. Dubbeltimme sällskapsdjur på slutet, Hundar :)
Om foder, intressant och roligt att jämföra priser på olika foder.

Kom hem, la mig framför tvn och kolla på Pirates 3 som gick på tv :)
Och det var min dag :) Jao förutom att jag var sjukt nära att somna
under ekologin. heheh :P Men lyckades faktiskt hålla mig vaken :)
Jao visst ja..! Jag och Rose klampade oss fram genom korridoren,
skoj skoj :) Och blev lite små jagade av Erika oxå :O hahah :P
Men jaa, saknar vovven <3 vill pussa på henne -.- Men men, jag har
fortfarande mina älskade små bebbar att pussa på :D och de lever
rövare i hela mitt rum nu :) haha ;D
Och onyttig är jag oxå -.- ätit två klubbor och choklad idag. Dessutom
drack jag cola till lunch. I för sig cola light, men endå. Fan vad cola
light är äckligt! :) mhm..! Men jaa.. får väl ta och.. banta lite ;) heheh :P


- JAG ÄR BESVIKEN...


Kommentarer
Postat av: jjjjjjjessica

i digging the rubrik

2008-08-27 @ 21:37:13
Postat av: malin

göra sånt du är bäst på, du fick mig att skratta idag, gud va ja behövde det <3 :)

2008-08-27 @ 21:52:19
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Well thank you jjjjessica :D

2008-08-27 @ 22:49:30
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: malin

kramar är vad du kan göra <3

2008-08-28 @ 21:50:20
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0