NRJ in the Park

Fan det var roligt :D musiken sög (nästan allt iaf) men fan det gick
det med xD Fredrik, Jessica, Erika, jag, Ronja och My var där :D
Jao och självklart en massa okända oxå xD hehehe.  Men jaa,
Alex dissade oss. Alexandra dök aldrig upp så det vart bara vi :)
Hahah, jao och Charlie, Ronjas kompis kom dit ett litet tag också.
Vi hoppade och skrek och dansade i mängden, Ronja och My
försvann. Vi andra började dra oss ut ur mängden och längre
bakåt. Mer utrymme liksom :)
Sen var det ngn som drog mig i håret.. -.- Såg liksom inte vem det
var så jag typ.. vände mig om och bara "MOGET!" :) så kom det
fram ett gäng fjortisar och en av dem typ anklagade mig för att jag
skrikit.. åt henne.. 0.o Jao fan det var helt stört. Försökte förklara
för idioten att jag skrek åt DEN som drog mig i håret... Jag lovar
att det var hon :)
Eftersom att.. hon blev så upprörd... Hon och
hennes kompisar typ.. var störda, peka fuck you och grejer i mitt
ansikte.. liksom.. jo men fan var cooola ni e :D hehehehe. INTE :)
Folk e dessutom idioter, försökte man ta sig fram, sa ursäkta och
liksom.. klämde sig fram.. så börja dem putta på en och bara
"puttas inte" :F HAHHAH! :O  seriöst skulle jag bara stå där och typ..
knacka dem på armen och typ.. be dem flytta sig.. FAN man skulle
aldrig kommit ut då -.- Neee, folk e idioter som sagt :) Inte alla
såklart men jao..
Lady Gaga i slutet, Just dance, jag, Erika och Jessica dansade
och tjöt som fan! :D Helt slut efter det typ xD Fast då skulle man
endå bara hem så :P Nee men fan det var roligt :)

VILLE SLÅ IHJÄL NGR FJORTISAR NÄR VI ÅKTE PENDEL SEN :)
Hem till Ronja och My, typ spökhus -.- ehhehe, och jag och Ronja
såg typ en skräckis oxå.. ännu bättre xD Sov i dubbelsäng och
somnade till musik så det var inte så farligt :)

-----------------------------------------------------------------------------------------

OCH MIN DATA CP:AR SIG SÅ KAN INTE LÄGGA IN BILDER TILL
DATAN FRÅN MOBILEN!
.
... ska försöka fixa det.. sen ngn gång
när jag orkar.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0