Kickoff

Kickoffen var väl okej. Lite småtöntiga uppgifter ibland, men annars var
det okej. Jao och brännbollen var skoj också. Fastän jag typ.. sög :) haha..
men fan det var roligt endå. Och han.. killen i ettan var typ.. grym på att ta
lyra :O :P Jao och lunchen sög :) yes det var typ asäckligt :/ Fast.. sen är
jag ju kräsen oxå -.- men ja, så jag käka typ bara bröd :O och en tugga av
Kamillas äpple :D hehehe :P
Och A:arna vann skiten -.- bara för att dem suger :O hehehe, för vår klass
äger,
så jao.. heheh, nee men vår klass vinner på dem normala sakerna :)
Som klasskampen i ettan, den var normal och då vann vi! :D Men i tvåan..
ja då var klasskampen okej, men finalen som inte funnits i ettan.. 0.o sög!
mhm..! men jaa.. skitsamma :)

Nyss var jag ensam hemma, så då passade jag på att spela musik på
hög volym
:D vilket jag annars aldrig kan göra..  men ja.. nu e Sara och
vovven här.. så nu ska vi fixa mat. Håller typ på att dö av hunger här.. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0