EnVaFöNåt?

Envafönåt, yes det låter så fult..! Och speciellt då man sagt det flera
gånger efter varandra. Eller i början sa man nog En Vad För Nåt?
Men jao, till slut blev det ju sådär :P hahah, lek på mentorstiden, typ
helt sjukt, men roligt :D jao jag med min superbra humor :D


Dagen var ganska seg, sällskapsdjur var ju som sagt helt onödigt.
Djurpresentation och guidning är än så länge en flum kurs.. :)
Sen projektarbete, well vi skickade iaf mail :) Och började så smått
med att fixa till rapporten. Eller ja, framsidan till rapporten iaf :P

Lunchen var helt okej faktikst, jag gjorde som Alex sa och tog
makaronilådan :) Dessutom var jag duktig och gick förbi colan, som
är gratis.. :O Tog faktiskt mjölk :) För jag har sagt till mig själv att jag
bara får ta cola till lunchen på onsdagar och fredagar ;)
Men jao, efter lunchen var det... Matte, lika roligt som vanligt... hehhe...
Men fan jag var faktiskt duktig..! :D Satt tyst på min plats, klagade inget,
fastän jag var nära att göra ett X antal gånger.. och dessutom, HÖR
OCH HÄPNA...!
så arbetade jag! :D Egentligen borde det vara läs och
häpna
... men vafan xD
Mentorstid där vi lekte lek, och sen slut för dagen :)

Åkte hem, klagade en massa över att farmor och mamma var dåliga
på att hjälpa mig med vad jag skulle klä ut mig till imorrn. Hahah, de
gav en massa förslag, men jag sa nej till alla. Yes jag är otacksam xD
ehehhe.. men jaa.. jag och farmor åkte och köpte hundmat och på
vägen hem så började jag tänka på Pirates of theCaribbean, så ja..
jag ska vara pirat :D hahah, hade lite problem med kläder först.. och
farmor och mamma var inte mkt till hjälp.. -.- Jag typ frågade om det
jag hade på mig var piratlikt.. hahah, dem sa ja. Jag tkt det inte ens
själv... Sen frågade jag Kamilla och Alex, well dem tkt som jag :)
Blev lite orolig ett tag, men jag får låna lite saker från Jessica och Erika,
och förhoppningsvis Malin oxå.. :) Så det kmr nog bli asbra! :D
Tur man har supersnälla klassisar :D <3

Kommentarer
Postat av: malin

KAN INTE LOGGA IN MIN DATA E CP

men du sover väll nu lr ??

2008-08-25 @ 22:46:48
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0