DPSB-06 Feeeest! :D

Lördag:
Fest fest! :D yes liksom :) mhm! Jag, Alex och Jessica var tidigt ute hos
Anneli, där festen skulle vara :) Vi hjälpte henne att städa. Alex och
Jessica dammsög och gjorde smoothies (hur det nu stavas) :P medan
jag gjorde rent hos djuren. Gerbilerna, Råttorna, Kaninen och
Chinchillorna ;) Yes.
Jag fick btw rida på Annelis supersnygga häst James :) mhm! :D Jag
skrittade mest runt.. liksom länge sen man red :O fast travade lite sen
oxå :D fast då menar jag liiiiite XP
Sen kom Kamilla, Erika och Malin :D jao så då typ började alla dricka och
 sådär. Drack champagne, inte så gott :O :P
Jao, massa grejer hände, men det kom iaf fler dit också; Jenny, Rose,
Mona och Alexandra
:) Fast Alexandra åkte hem ganska tidigt :(
Hon skulle jobba eller vad det var.. :/ Men men, iaf vi typ vandrade lite på
en kyrkogård, dansa of course! ;D drack massa, sen typ lekte vi sanning
och konsekvens lite, det var typ ngn kortspels version.. och vi typ sprang
efter Malin för hon försvann.. Erika och Jenny sprang i bara underkläder,
lite pusskalas ;) och jao.. mera sånt festgrejs :D heheheh :P
mhm! Riktigt lyckat! Jag och Kamilla typ dränkte varandra oxå XP
Men jao, bilder kmr förhoppningsvis sen :) Och ja.. en bild säger mer än
tusen ord!
xD eheheh :P

Kommentarer
Postat av: malin

du tänkte ladda upp bilder error ur funktion

2008-08-10 @ 15:35:21
Postat av: Vanessa

kramkram!

2008-08-10 @ 15:37:26
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0