Wohooo...!

och Sandra har absolut inget att göra.. :O tråk, tråk.. -.-
Lyssnar på musik och pratar med Therese, annars gör jag ingenting.. :O eller jo okej, väntar på att veronica ska
skicka svar att hon fått mitt mail så jag slipper oroa mig över att det inte kmr fram... :O
kommer inte ens på ngt att skriva.. :/ hmm.. funderar faktiskt på att se film o gå o lägga mig tidigt.. mår lite halv-
krassligt så.. :O fast då lär väl Therese döda mig.. 0.o XP
hehe, aja, man kan ju inte gå o lägga sig innan 20.00 så väntar lite iaf.. :P
Så jaha... vad ska jag göra dåra..? 0.o
*tänka*
nej då :) jag skriver inte alls ett helt onödigt inlägg här om absolut inget viktigt :) *host* :O
jaja, ska väl slutat babbla en massa skit..
och jag börjar fundera på att gå till skolan imorrn endå.. 0.o kmr nog bli ganska uttråkad annars.. 0.o eller okej,
Therese är ju ledig imorrn så har ju sällskap :D och jag kan se film och slappa :D och ha sovmorgon :D men jag
vet inte... 0.o *fundera*
äsch, skitsamma... vi tar det imorrn..
jo visst ja, kom på vad mer jag kan göra imorrn :) fixa maries papper med alla orden :) jao och läsa om hundar :D
det är alltid roligt :) så, ska nog stanna hemma imorrn :) försöka fixa till hesa halsen :P haha :P låter typ som en
kråka som har ngt som sitter fast i halsen eller ngt XP
Lalalala.. 0.o
Sandra ska sluta skriva nu.. :O
Och hon ska definitivt sluta skriva i tredjeform.. 0.o jao..

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Haha du har så roliga inlägg du! :D Jomen kom till skolan imorn å va lite bus, det gillar vi alla! ;)

2008-04-07 @ 19:54:07
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Anabanana IGEN :P

Jo det är de visst det! :D Haha mjoo vi kan alltid försöka.! ;) Ha det bäst!

2008-04-07 @ 22:51:08
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0