Tråkigt... -.-

Jao, så e det torsdag igen, och här sitter jag hemma vid datan och ahr tråkigt.. väntar på att Therese ska logga in..
Hmm.. :O kanske sma smsa henne.. jo tror jag gör det om hon inte loggat in när jag skrivit klart här :) Fast hon
kanske är på träning.. 0.o *funderar*.. tror nästan det.. :/
Hehe, men jao.. så började skolan 13.10 idag, skönt med sovmorgon :D fast gikc upp i typ lagom tid då Kamilla
och Alex kom hit för att plugga inför naturkunskapsprovet.. hehe, jao.. det provet gick såååå bra.. *host* nee, men typ:
"Välkommen IG!" :O
Aja, skitsamma typ.. Har egentligen inget vettigt att skriva.. 0.o typ.. försöker leta valp till farmor.. hon ska ha en blandis
nu.. jao, så försöker hitta ngn bra blandning.. inte det lättaste :O hehe.. jahapp.. så vad ska jag skriva mer..? 0.o
Aja, struntsamma.. lägger in ett klipp på Björn Gustafsson oxå :P han e fan så skön jue! xD


Bara för att han e såå bra och såå söt där xD :D

Kommentarer
Postat av: Rose

Haha, love him!!! han börjar fan snart gå om Robert Gustafsson.

2008-04-04 @ 13:11:18
URL: http://lillagris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0