Riva ner Affisher... :O

Hehe, jao det e vad jag har gjort idag efter skolan :P eller okej, Riva är väl lite att ta i... har bara rensat väggarna
i mitt rum och tagit ner sjukt mycket affisher och kort och grejer.. :O och dessutom rensat hyllorna på prydnader..
Haha, fick hjälp av Kamilla o Alex.. :P dem var inte riktigt överens hela tiden, och speciellt inte med mig om vad
som skulle vara kvar och vad som skulle bort :P Men jag fick behålla det mesta jag ville ha iaf :D liksom mitt rum
jue xD hehe, jao och sen passade jag på att torka av hyllorna oxå.. det var inte liiiiite damm på dem.. 0.o hehe..

Så nu håller jag på och rensar häftmassa från alla kort som vi tog ner.. :O jobbigt XP eller okej, nu tog jag en liten
paus för att kunna skriva här.. men aja :P
Dessutom tog vi oss en tur med pappa till söderberga, postade min mobil så nu e den ivägskickad.. :P haha,
jag "hittade" min gamla samsung i lådan igår och tänkte använda den idag... Bara det att när den var klarladdad
igår på kvällen så hann den dö under natten.. 0.o jao, den hade absolut såååå bra batteri XP

Så idag var man mobillös.. :O överlevde det mot alla odds XP


Jao så idag hade man PoF prov.. :O seriöst det var fan som att ha ett matteprov! :O alltså gick det skit -.- typ..
välkommen IG... :( aja, skitsamma.. får väl göra omprov efter praktiken...
Haha xD jao, jag svarade på typ.. lite mer än hälften av alla frågor.. men kunde typ.. två..? 0.o haha, och detta trots
att jag fuskade.. XP hehe :P

Sen var det Projektarbete där Sandra nästan dampa på mig då jag fick till värsta dialekten XP haha, det var
faktiskt roligt jue :P Vi jobbade väl någorlunda iaf..
Sen har den lilla skiten aldrig sett kejsarens nya stil!! 0.0
Liksom hallå?! typ en av dem bästa och roligaste disneyfilmerna jue! :D

Haha, sen efter det var det lunch, där insåg man att några i klassen missat ngr av dem bästa filmerna :O jao så
kan det gå.. :P god fisk avr det iaf till lunch :) fast med ngn äcklig spenatost gegga i.. 0.o hehe XP

Sen var det djurskydd, typ slapp lektion med diskussion och svarande på några lätta frågor :P
Sen slut :D


Tänkte prata lite snabbt om dagen igår också:
- Arbetade på etologirepporten med Kamilla o Alex, arbetade "flitigt" och lyssnade på musik med sällskap från
lilla Anna som dök upp efter ett tag :)
- Svenska, gick till konsum/ICA eller vad det nu är för butik i liljeholmen.. XP Köpte Corny och bröd :D och köpte
dessutom en Corny och banan till Elli :P
- Djurhållning i park, Thomas pratade lite om APU:n och sen fortsatte vi med det tråkiga fodret från förra veckan..
- Lunch, typ äcklig lunch jao.. :O
- Rast, Alex var helt hyper och det var ganska kul jao :) Körde dessutom "Hela havet stormar", tills vi fick skäll av
några lärare att vi lät för mkt eller ngt :O XP
- Djurhållning i park igen, gjorde klart om fodret och sen typ inget mer.
- Mentorstid, fick typ "skumbollar med chokladöverdrag" från Annika :D hon ska gifta sig i helgen och Sandra (vår
andra typ gamla mentor) hade fått en flicka :) Haha xD Jag och Sandra (alltså Sandra G) blev lite fundersamma
då hon som sa det.. (vad hon nu heter..? 0.o) tittade rakt på oss när hon sa det xD hahhaa XP jao det var roligt. :D
Jao och sen så jagade jag, Kamilla o Malin Sandra för att trycka upp en såndär choklad skummiboll upp i hennes
ansikte :D haha! kan säga att vi lyckades efter en låång jakt :P eller ngt XP hehe :P
Men vi var snälla och undvek håret :) fast tror det kom lite i hennes hår endå.. :O xD hehe :P

- Åkte hem.
- Plugga PoF med Alex o Kamilla.
- Lekte med bebbarna.
- Kollade efter en ny mobil och fixade det sista med min mobil.
- Kamilla drog hem och jag o Alex fortsatte jakten på mobiler, sen även katter :)
- Jag fick skitont i huvudet, vi laddade min gamla samsung :)
- Stängde av datorn och gick typ och la mig när Alex stack :P
- Somna innan 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0