Riiiiktigt bra

Jao och sandra har blivit beroende av att skriva i bloggen.. :O hur blev jag det egentligen? 0.o
aja, skitsamma.. har folk iaf ngt att läsa :) kanske inte bra men jaja :P

här kmr iaf en dikt som min kompis skrev till mig för typ... flera år sen :P


Sandra du är den äldsta vän jag har.
Du är rolig, snäll och helt underbar.
Utan en vän som du,
skulle jag absolut inte klara mig nu
Alla våra minnen är så roliga,
att om jag var någon annan,
skulle jag knappt tro dom va troliga
Med dig kan jag skratta och ha kul,
utan att märka att jag är så jävla ful.
Vi är inte som några andra,
jag älskar våran Sandra



Haha :P den e så jävla bra :D förutom att det inte stämmer med att hon e ful.. men aja :P


Kommentarer
Postat av: Erika !

Bra Sandra bli beroende så jag får nått å läsa varje kväll :D !

Men du, klanka inte ner på marsvin. Dom är världens mysigaste ;) Vänta bara tills du träffar mina och får hålla dem ;)

2008-04-10 @ 07:44:53
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0