Qu..

Jao, så mina fina rubrik lyder: Qu, just för att det är en av dem bokstäver som min rubrik inte börjar på.. :P
Har R, X, och Z kvar sen tror jag xD så det ska jag fixa sen oxå ;D
Aja, borde egentligen skriva klart djurskyddet.. :O men jag orkar inte -.- kommer dessutom inte på ngt att
skriva.. :/ Såå, tar det imorrn istället :D
Jao, kmr ångra mig då, men aja :P såå, om typ 25 minuter ska jag gå till Alex :D fast ska bära på det tunga
x-boxet så lär vara lat o ta tunnelbanan.. 0.o
Haha 8D och jag har ett ord på X :D hehe.. jao, iaf.. städade råttburen idag :) och blev klar med mitt lilla
projkekt till dme oxå :D eller projekt och projekt.. det är en kartong med hål som hänger i stängslet.. 0.o
hehe, jao.. så är det :P Okej, så jag har egentligen absolut inget att skriva om... :O
Jo! :D Jag har kollat efter en massa balndispuppisar till farmor :D fast alla är leveransklara så tidigt :O typ..
v. 15, 16 m.m -.- senast dem var klara var liksom typ v. 17 :O det e för tidigt  :O
Hehe, hon ska inte ha en valp förrns v. 23 så .. :P
aja, ska iaf leta vidare :P
Eller jao, kanske inte nu.. men ja.. 0.o
så happ hopp i rutan.. xD eller ngt..  nee, jag ska sluta skriva en massa onödigt tjafs.. :O ska nog.. roa mig
lite på youtube innan jag ska dra.. :O jao, så får det bli ;)

Kommentarer
Postat av: Rose

Hihi :P trodde du skulle göra nått komplicerat till dom. hur långt har du hunnit på djurskydd? ja har en fråga kvar och sen ska ja läsa igenom så ja inte missar nått :P

2008-04-05 @ 19:40:40
URL: http://lillagris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0