Loooveeeet! :D

Jao så äntligen funkar bloggen igen dåra :) tänkte jag skulle skriva lite om lovet. Fast inte långt.
Typ har skitont i mitt högra pekfinger efter att ha fått en boll rakt på det idag på idrotten 0.o
Men aja, mitt lag vann jue :D haha :P

Jao iaf, var ju i fjällen med Faster, kusin och hennes pappa och även syster. Åkte skoter som en
galning :D roligt kan jag lova ;)
Lovet innehöll även mjölk kastning på vägen och att sara inte hittade sina fötter. xD
Såg på en läskig film, och lovar mig sj att inte se såna filmer någonsin igen! Vilket jag redan lovat
mig själv typ.. flera gånger 0.o xD
Kom även fram till att min kusin är en stockholmsk norrlänning och att jag är en norrländsk
stockholmare x'D haha :P
Och även att det är en hög mysfaktor att sitta på ena foten då man sitter ner. :P
På vägen hem till stockholm så försökte chauffören typ binda fast min syster med bältet xD haha,
jag önskar jag hade fått sett min och saras min xD
Och att spela in cola poff ska jag göra ngn gång oxå XP
Jao, men vafan.. nog om lovet.. kmr kanske ett inlägg om dagen senare... när mitt finger e bättre.. 0.o
jao om det blir det XP aja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0