finger skadat! 0.o

Jao, så tillbaka dåra :P eller jao.. 0.o men det blir ett kort inlägg om dagen då mitt finger inte direkt
gillar jag skriver med det.. 0.o haha xD men kan fan inte skriva med dme andra jue.. 0.o jao, sån e
jag, skriver med båda pekfringrarna :D yeah ;)
Aja, skitsamma.. idag, 1 april, har jag blivit lurad :O inte så många gånger som jag trodde men Malin
låg för att få upp det ngr gånger iaf.. 0.o hahah, hon lura mig med seriöst snack och biljetter.. usch
vad lättlurad jag kände mig xD
Jao, och på bdb så avr det det med hunden XP gick på dne först, kommenterade, men kom direkt
efteråt på.. oh no 0.o aprilskämt -.- haha XP
jaja, inte så lång dag i skolan, bara tre lektioner :) skönt. Och vår kära idrottslärare hade oss på
idrotten.. 0.o Fråga mig inte hur det gick till.. men aja XP först skulle vi dansa men sne skulle vi spela
handboll. Föredra handboll jao ;)

Åkte till v-by med alex o kamilla.. haha.. 0.o ehh.. typ.. jag fick ngt fel i mitt huvud också :O sen var vi
hemma hos mig, lekte med råttorna :) sen til v-by igen.. hehe XP
och sen en sväng till kamilla :P fast vi fick inte komma in :O hon skyllde på att det var stökigt.. :P
Jao, hem, fixa med biljetterna, jag o alex har stora planer ;D maha xD aja, sen.. typ inge mer :O
snackat hela kvällen med Therese såklart :)

Jao, mysig och slapp första dag i skolan.. snälla låt oss behålla det här schemat i all framtid! :D
Jao, om man bortser från fredagarna some lååånga 0.o fast en fredag e alltid en fredag :P
Aja, ledig imorrn :D eller jao, okej, etologisk studie på alexs katt :P men det e nästan som ledig så :D
Jag, alex och kamilla kommer fixa det hur bra som helst :D inte för att det e svårt.. 0.o men ja.. XP
sen ska vi plugga naturkunskap >.< och ta oss en tur till v-by för att shoppa loss.. xD jao.. eller ngt :P
Men nu får ni hade så bra :D mys att träffa alla sötisar :D
Ska nog.. ehh.. vila mitt finger nu.. 0.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0