Dag 5

Praktikdag nummer 5, fredag :P Var lite halvtomt idag.. Roger var inte här och jag fick inte göra rovdjuren :(
Men gjorde fåglarna för första gången, och sen även hälften av klövdjuren. Jao, tillsammans med Alex och
Krister dåra :P Bar ut nallebebisarna också, och jag lyckades naturligtvis få den galna lilla skiten :P Fast han
är sååååå söt :D (tror det är en han) :P
Jag klippte en råtta på mitten idag :O äckligt var det jao... Men, men... bra betyg vill man jue ha XP Jag, Alex
och Krister hämtade en kalv som typ var dödfödd :/ tung som fan var den. Alex och jag la fram fågelmaten till
imorrn och vi krattade även ut skit hos myskoxarna och sen var det typ bara kvällsrundan kvar. Som jag och
Alex btw. tog ensamma idag :P  Sen var det punka på vagnen så vi lämnade den typ vid björnarna,  gjorde
klart kvällsrundan innan vi åkte och hämtade den igen. Fredrik var där då och hjälpte oss lasta över alla säckar
till den andra vagnen.
Sen lekte vi lite med pinnar, krångligt men halvskoj :P (fixade även "schemat" med Krister idag =skönt) :)

Aja, ska jobba på söndag så kommer ett inlägg då med ;)

Kommentarer
Postat av: Erika !

Tackar! =D Men du kan ju photoshop då är det lite enklare ju! Om du fixar en bild du har längst upp kan jag hjälpa dig om du vill =)
Annars är det ju bara kontakta Sessan om du vill ha hjälp också ;)
Saknar dej lilla skit =)

2008-04-27 @ 10:38:40
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0