Söndag igen..

Har haft en riktigt skön söndag, eller så skön som en söndag nu kan bli :O
Jag menar, det är ju måndag imorrn! Usch! Hatar måndagar  >_<
Och inte nog med att det är måndag imorrn... Nej, vi har som första lektion
allas absoluta favoritämne; Projekt & Företagande, ja! Jippie vad roligt! Eller inte :O
Usch! Usch! Usch! HATA, HATA, HATA.
Oj, sa jag att jag hatar det? :O Hehe, och inte nog med det :O Dubbeltimme dessutom!
:'( Vill inte :(

Ajja, får väl låtsas lyssna och ta mp3n :) Lyssna på underbara McFly :)
Haha:P


 hehe:P

( Onödigt inlägg jag vet. Men hade bara lust att skriva ngt :P )

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Hehe märktes inte att du hatade Måndagen idag iallafall, ditt lilla flumbarn, roligt! :D
Den där bilden hade jag faktiskt till ett skolarbete i ettan, vilket sammanträffande! ;D Skön bild är det iallfall! :P hehe..

2007-09-24 @ 18:45:55
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Haha :D
yeah :) hade ju min pipröst att roa mig med :P
Haha XP, jag tror inte att alla uppskattade det :P
jao, den e allt bra rolig den bilden ;)

2007-09-24 @ 22:29:11
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0