Onsdag 26/9 - 07 || Så kan det gå! :P

Helo allihopa!
Happ, så var det onsdag igen da..
Vill ha fredag.. Men ajja, har faktiskt haft en helt okej dag ida.
Etologi fördjupning som frösta lektion, fan va rju så jävla trött
att jag knappt kunde hålla mig vaken :O
Hehe :P ajja, blev lite bättre senare och då elevstödet började
var jag typ pigg som fan. Hehe, okej, ska inte överdriva :P
Satt och gjorde typ ingenting, eller jo, började lite smått på
ekonomi uppgiften till Hundlektionen.
Hehe, ajja, sen orkade inte Alex vänta längre, antar att han
var hungrig XP
Jag, Alex, Anneli, Anna, Jenny och fredrik drog till McDonalds
och käkade. Ville ju inte käka på Culinar så det fick bli lite
onyttig mat istället :P

Ajja, efter det så drog jag, Alex och Anneli till Hornstull, gick in
i hund och katt centret där, kollade vad man ska ha till sin hund
och Anneli köpte även två halsband till sina katter. :)
Fick hjälp av hon som arbetade där, verkade trevlig och det var
bra att vi fick hjälp, fattade ju ingenting av det som stod på de
stora fodersäckarna XP
Hehe, men efter det när jag skrivit upp lite allt möjligt så åkte
vi vidare till skanstull, där gick vi in i en djuraffär och tittade
runt lite. Äsch, den var typ tråkig så drog vidare. Jag och Alex
åkte tillbaka till skolan medans Anneli som slutat åkte till
typ stallet :P  När vi kom till skolan så slog vi ner bredvid Malin,
Anna, Sandra G och Sarah (från A) Där satt vi och flummade
så pass mycket att vaktmästarn till slut kom ut och bad oss
vara lite tysta, haha :P ojoj, förlåt oss. XP

Sen så började hundlektionen och vi (Alex, Malin, Jag, Anna,
Alexandra och Sarah) rusade iväg till trean. Adrienne tyckte nog
vi var lite konstiga som inte ville sitta bland hästarna.. Haha :P
Men hallå, dem e ju lite udda XP (fast det tycker nog dem att vi e) :P
Så satt där och jobbade med Alexandra (från A), sen så kom
Adrienne och jag frågade om hon rättat proven, haha XP Först
trodde hon att jag typ menade dem som vi skrev igår, men sen
så förstod hon att jag menade de som vi skrev för typ 2 veckor sen:P
I alla fall så fick vi reda på resultaten, proven ska vi få se imorrn,
men i alla fall så fick jag MVG :D haha, jag blev så jävla glad.
Och jag som tyckte det gick så dåligt när jag skrev det :P haha :D
Riktigt , Riktigt glad blev jag i alla fall :)
Ajja, ska sluta tjata om det nu:P hehe :P

Imorrn e det Torsdag, ska sova hos Carro då :P
Vi ska se Herkules och ha det riktigt skönt, tyvärr så e det ju skola
på fredag men ändå :P Haha, vad spelar det för roll om man e uppe
sen på kvällen och sne skittrött i skolan ? :O Haha, egentligen
ganska mycket men ändå XP
Äsch, nu börjar jag ju bli trött :P haha, ska väl dra mig :)

Hare så bra allihopa <3

         

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Än en gång GRATTIS GRATTIS till MVG:et! :D Kom på att jag skulle skriva det i min blogg, men det glömdes bort, fy skäms på mig.. :P

2007-09-26 @ 23:15:01
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Haha :P
Lugnt vettu XP
Tack så mycket ;) <3

2007-09-28 @ 08:30:40
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0