Lilla, lilla Ebba <3

Hade ju praktisk lektion på hundlektionen :)
Var vid Ågesta på  Stockholms Södra Brukshundsklubb.
Lånade en hund från hunddagiset. Jag och Alex var där jätte tidigt
för att få välja. Faktiskt så var vi där klockan tjugo i sju :O
Och man skulle vara där halv åtta :P heheXP
Men vi fick i alla fall välja och Alex valde Dante, Bettans hund.
Dante var inte på hunddagiset utan Bettan skulle typ köra honom
själv till Brukshundsklubben.
Själv så valde jag mellan en pudel och en staffeblandis. Valet föll
på lilla Ebba som då är en staffeblandis. (Pudeln verkade helt galen XP )
Men så jag valde alltså Ebba och hon var ju så söt!!
Lät som en gris gjorde hon och var allmänt underbar.
Söta lilla Ebba är inte ens ett år och jag fick senare höra att hon kommer
från Irland. (Hundar utan hem)
http://www.hundarutanhem.se/Hundarna/Hundar-i-nya-hem/Lara/ 
Hon finns på sidan 9 :)
Det är lilla Ebba :D Hette tydligen Lara innan :P  Visst e hon söt :D

Hon var helt underbar och önskar att jag kunde ta hem henne :O
Vi provade personsök fast det var inte så roligt efter en ynka liten bit men det
gick ganska bra ändå.
Vi provade också blodspår och det tyckte hon var riktigt spännande och roligt.
Ville verkligen inte lämna tillbaka henne sen, men men. Avis på hennes ägare
som har en sån underbar liten sak. Lilla, underbara Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0