Hmm...

Helo :)
Idag har man varit i skolan som vanligt :)
Annars har man ju inte gjort så mycket.
Tänkte berätta lite om hur nästa vecka ser ut för mig :P

Måndag:
Ska låna en hund från västberga och prova på lite olika saker
med den, t.ex. agility, personspår, blodspår m.m
Sen kommer man tillbaka till skolan och ska typ ha redovisning..
Jippie vad roligt :D (*host*)
Och det var väl det som händer på måndag :)
Eller jo, ska till v-by sen efter skolan och köpa ngt till mamma :)
(ska plugga till provet sen också, se nedan :P )

Tisdag:
Har prov i hundens ursprung. :O
Jag bara måste få bra på det, annars kommer jag typ dö :S
Jao, och sen fyller ju mamma år så ska väl hemma och fira
henne efter skolan. Förhoppningsvis ska vi äta tårta :D

Onsdag:
Inlämning på etologi fördjupningen (typ) och om vi inte hunnit
redovisat på måndag så ska vi redovisa då..

Torsdag & Fredag:
Ska till Kolmården med skolan :) Eller jao, med alla(?) tvåor.
Ska sova där och så, kommer bli väldigt mysigt :D
Sen så kommer typ min faster, min kusin och min farmor hit
ner på typ fredagen. :D (de bor i norrland :P  )
Fyller ju år på söndag så de ska vara med och fira mig :D XD
Haha :D


(vadå brist på ngt att skriva :O hehe :P   )

Kommentarer
Postat av: AnaBanana :D

Bra sammanfattning där! :D åå ska du låna hem en hund? =)

2007-09-06 @ 18:53:44
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: ELLI!

Hundens ursprungs provet är lättare än vad man tror :)

2007-09-06 @ 22:25:54
Postat av: sandra:)

haha :P
önskar det vore så väl lilla Anna :P
Ska bara låna den under lektionen.
I typ två, tre timmar:P ?
hehe:P
haha :D
hoppas du har rätt om provet Elli :P
hehe:P ,brukar ju inte kalla dig det,
men orkade inte skriva Elinor:P
Vilket jag nu gjorde i alla fall XP

2007-09-07 @ 19:49:12
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0