Torsdag igen dåra..

Jahapp, så har man haft en vanlig torsdag igen da. Eller ja, så vanlig som en
torsdag nu kan bli i klassens sällskap. XP
Började dagen med matte, gick förvånande bra, faktiskt lite roligt. Huh, trodde
aldrig att jag skulle säga att matte är roligt, men det var inte matten som var
rolig utan att talen var så lätta. Ja, det är väl inte samma sak.. Eller ? :O :P
Iaf, efter matten så hade vi bild, eller som det nu heter; Estetisk verksamhet.
Vi började med ett grupparbete, jag fick vara med Malin och vi var dem enda
som var två stycken. Alla andra grupper blev tre. inte för att det gör mig något. :)
Tycker faktiskt att jag & Malin samarbetar bra, hon kom med väldigt bra förslag.

Efter bilden så var det lunchdags, man fick om man åt "vanlig" (alltså inte veg)
välja mellan pannkaka och någon biff av nåt slag. Men alltså seriöst. Hallå?!
Hur många tror dem väljer biff framför pannkaka egentligen? haha XP

Ajja, efter lunchen  hade vi svenska, gjorde som vanligt ingenting. Eller ja,
egentligen så gör vi jue mycket, det är bara att jag inte gör något. XP inte bra,
måste skärpa mig.. Hmm, iaf, Sandra var riktigt rolig :) Hon kan inte blinka
med ett öga. :) haha, naw, vad gulligt :P Men iaf, hon och Malin sa typ ngt
sjukt roligt då Jean frågade vad man tänker på då man hör ordet Rom.
Haha! Kaviar! Den var så jävla rolig!! :D Fast det tyckte inte alla andra i klassen. XP
Ajja, vi hade iaf roligt åt det. ;)

Sen så var det dags för alla våras favorit ämne.. Projekt & Företagande. Hehe.
*host,host* HATAR!! Men iaf, ska inte dampa nu ;) ska snart sova så för att göra en
mycket lång och seg historia kort så typ pratar han på om exakt samma saker
varenda gång. Som om någon ens förstår liksom... :O
Ajja, Malin försvann ut från klassrummet och efter ett tag så gick även jag ut. Mötte
henne vid skåpen, fyfan vad roligt vi hade där. Haha XP
Med hennes; om man typ skulle få värsta utbrottet och bara AARGHH, JAG HAR
ONT I HUVUDET! precis framför honom.. Eller min där man går ut och han tar tag
i ens arm och säger; vart ska du? Min reaktion => AAAAAAAHHHH, RÖR MIG INTE!
Hehe, typ något sånt ja XP
Ajja, få se hur många som fattar det där. hehe :P
Men iaf, så drog jag, Alex och Kamilla hem efter första timmen, haha XP Skolka från
hela andra timmen och gissa vad!?
Vi fick närvaro på den! MOHAHAHAHAHA, okej tror jag börjar bli trött här.. :P

Imorrn e det iaf fredag :D
Me <3 Fredagar! :)
Men nu ska jag sova, har ju det där jävla provet på rymden imorrn, kommer så få IG.
Men ajja, orka bry sig XP
sov så gott alla <3

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Verkade inte som jag missade särskilt mycket xP stackars er som fick stå ut med "slick-gubben" anders.. :O

2007-10-13 @ 00:22:28
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Sandra

Hahahahahahaha..
men det går inte att blinka med ett öga ..
den där kaviar saken var rolig :D

2007-10-17 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0