Torsdag.. Heldag Projekt & Företagande :O


Ja, då ska man berätta lite om idag :) Började dagen med att hur trött som helst sätta mig upp i
sängen. Funderade skarpt på att bara lägga mig ner igen. Skita i skolan och bara sova :)
Men så blev det inte, tog mig i kragen och tvingade mig upp. Var ganska trött, fast kunde ha varit
värre. Mötte Alex i blackeberg, YES! sällskap första gången den här veckan XP
(Åhh, och Kamilla åkte till Azorerna idag så det var bara vi två imorse.. Hoppas hon får det mysigt) :)
Iaf, så kom vi till skolan, började med en inledning typ.. Jo men vad roligt, heldag i Projekt &
Företagande, alla våras favortiämne ;) *host* *host* HATA!!
Börja med att vi satte oss längst bak men den idioten (fiskbullen) tvingade oss att sätta oss längre
fram. Bara för att han e störd.. >.<
Men ajja, så vi satte oss på tredje raden och satt där alla i en lång rad :) Eller alla och alla.. Men
många i alla fall XP
Ja, så redan efter att fiskbullen pratat i fem minuter började jag undra vafan jag gjorde där.
Har ju sagt - ända sen jag fick reda på att vi skulle ha en heldag i det -  att jag skulle vara sjuk,
men ändå var jag där.. Duktig jag e  ^__^
Men, men, fick en uppgift som tog typ tio minuter eller något att göra klart. Man skulle typ bara
skriva av ett papper, fick ju hjälp av Jenny som hade kvar papprena från tidigare lektioner där vi
gjort exakt samma uppgift. Takc för hjälpen söta Jenny! :D <3

Ja, och sen hade vi dåra rasti tre timmar. Eller ja, egentligen skulle man typ arbeta med sitt projekt,
men jag undrar hur många som egentligen gjorde det XP
Under dem tre timmarna såg vi på ett Ugly Betty avsnitt och sen satt jag i datasalen typ resten av
tiden. Ja, gjorde ju typ ingenting. Men, men, sen avr det lunch som gällde :D Hungrig som fan så
gick jag till lunchen med Erika, Elinor och Sandra :)
Pannkakor stod det på menyn och så blev det :D med grädde och sylt :) Riktigt nyttigt XP hehe :P
Efter lunch hade vi ganska så lång rast, satt mest och slappade och spelade upp lite musik från min
mobil. Dem skulle gissa artist eller vad det var för låt.. Ledsen att behöva säga det, men lite mer
övning krävs nog XP  Lite segt var det, men även lite skoj :)
Sen så såg vi till vår förtjusning att sofforna var lediga, vi rusade dit. Jag och Sandra typ tävla eller
något. Haha XP Kastade oss ner i sofforna och jag började garva som fan.. Så kastade Elinor en av
Sandras tofflor på mig och typ sa:
- "Jag tofflar dig" (inte ordagrant men, men XP )
Det lät helt sjukt kul och när vi även drog några skämt om att toffeln flög och typ sjöng: "I belive I can fly"
så jag började garva som fan! Tårarna rann och det kändes lite som om huvudet skulle gå sönder :P
Sen så skulle jag och Sandra "gömma" oss i den fina trälådan, typ pappersamlingen. :P Fan vad vi
skrattade! Fick ju inte riktigt plats så det var sjukt trångt och obekvämt, men sjukt roligt! :D XD
Sen så satte vi Sandra att vänta där inne i "lådan" medan jag som en dåre sprang och hämtade någon
att skrämma :D Haha, offrena blev Jenny och Fredrik som blev typ jätte nyfikna då jag kom springandes
med full fart och garvade så att jag höll på att dö. XP
Dem sprang efter mig då jag sprang tillbaka och sen ropade jag ut vårt lilla kodord: "Häst!" och då
hoppade Sandra fram ur lådan. Haha XP Jenny flög lite fast det hela var lite halvt misslyckat. Men kul
var det i alla fall! :D
Fast sen blev Jenny och Fredrik lite halvt sura då de trodde det var något om någon lärare eller något. XP
Haha :D Fyfan, vad vi skrattade :) ^__^



Ja och sen var det dags för en föreläsning av någon konstig person. Hon såg väl trevlig ut, men hon var
sjukt tråkig. Gick liksom inte riktigt att lyssna på henne XP
Fick gå ut lite och göra olika uppgifter, typ var tråkiga, fast vi gjorde dem roliga med sjukt bra kommentarer. :D
Ja, iaf enligt mig :P Var kanske lite trött där också XP
Men iaf så hade vi ju lite raster då och då, och det var på dem som vi hade ännu roligare :D Haha XP Jag
betedde mig lite som ett psykfall eller något, drog upp luvan över huvudet och närmade mig Elinor, Erika
och Sandra med nerböjd hållning. Typ kastade papper på dem och slängde en låda full med papper på dem.
Elinor fick sjukt roliga filmklipp :D Jag hoppas jag får dem sen :)
Ja, och sen så snodde jag Sandras tofflor oxå, hon jagade mig och vi sprang typ flera varv runt i korridoren.
Och samtidigt sprang Elinor och Erika efter och typ skrattade åt oss. Elinor spelade även där in en video,
sjukt roligt det var! Och videon var sjukt kul! :D Haha XP
Sen så var det sista etappen av dagen, dem pratade på om helt ointressanta saker, (alltså fiskbullen och
föreläsaren) och jag var sjukt nära på att somna. Men vi fick i alla fall sluta typ en kvart tidigare :D

Åkte hem med Alex, men då vi missa vår tvärbana så hängde vi på dem andra till tunnelbanan. På tunnel-
banan fick vi sällskap av Jenny, Fredrik och Anna. Fredrik gick av vid slussen och vi andra fortsatte. Fast sen
övergav vi Anna och Jenny vid gamla stan. Vinkade hejdå till dem galna små liven och satte oss på tunnel-
banan på kära gröna linjen. Höll på att somna på vägen hem, men men.
Och nu sitter jag här hemma, ska försöka samla tillräckligt med ork för att skriva det där jävla hemprovet :O
Orkar inte :O men nu ska vi inte vara sån :) Är ju fredag imorrn och sen är det dessutom lov!!! :D


Denna dag var mycket roligare än jag först trodde den skulle bli :D Måste säga att ni är helt underbara tjejer :D
Kul dag jag hade i erat sällskap i alla fall :)
(Mona verkade ledsen eller något : /  Hoppas det inte var något jag sa eller gjorde.. Kram, kram på dig <3 )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra att du kom till skolan :D bra jobbat..
Hahaha fiskbullen..men du jagf älskar PoF så prata för dig själv. haha tofflorna var bra, de står och sjunger XD... du din knase tog mina tofflor jag ska ge igen :P Vi är helt normala.. speciellt när vi var i lådan :D... Haha vi äger :)

2007-10-25 @ 19:03:11
Postat av: Erika

Haha sötnos ! Sandras misslyckade skrämmselförsök var grymt kul :D

2007-10-25 @ 20:50:13
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: ELLI!

Det var gryyyyymt :D SÖTISAR (L)!

2007-10-25 @ 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0