Till Landet igen.. :D

Tisdagen började med att jag satt hemma i godans ro och bara tog det lugnt vid min kära data :)
Sen så blev det bestämt att vi skulle göra något och först så hade vi tänkt vara hos mig, men fick
inte det så det blev till slut hos Malin. Jo, vi som skulle göra något dåra var jag, Malin, Elli och Erika.
(Frågade Mona också men hon ville typ inte :S )

Iaf så blev det bara jag och Erika som åkte till Malin. Möttes i centralen och Erika tyckte jag typ såg
livrädd ut XP Hehe, nee, men lite haltv orolig iaf :P såg dig jue inte ;) :P
Så vi gjorde sällskap till Malin, satt på pendeln och såg ut genom fönstret, det blev bara mörkare
och mörkare (väldigt smart) XP

Så mötte vi Malin vid Ösmo, vi gick och handlade i typ centrumet. Haha XP Väldigt stort centrum
var det.. Eller inte XP haha :P    Nee, men iaf så köpte vi lite godis, ("lite") och sen lite andra grejer :P
Kommer inte direkt ihåg vad.  *dåligt minne* :P
Ja, men sen så gick vi hem till Malin i mörkret. Skrattade åt Erikas föredetta konstiga lärare och åt
ngr som åkt nerför mördarbacken och massa annat ;) XP

Kom hem till Malin och åt, ännu en konstig blandning. Kom fram till att det e tradition att äta konstig
blandning hos Malin, förra gången makaroner och fiskpinnar och den här gången makaroner och
kyckling. Tror hon gillar makaroner XP

Sen såg vi typ på tv och dem två fick för sig att skrämma mig lite :O Malin hade något i händerna och
Erika höll för mina ögon. Tyckte jag skulle smaka på vad det nu var.. :O
Men det tyckte inte jag :O Läskigt jue :O Haha XP så då började värsta jakten, dem försökte tvinga mig
att smaka och då blev det hela ännu läskigare :P haha XP
Flydde från dem upp till övervåningen men dem kom efter mig :O Blev en liten brottningsmatch på
golvet i Malins rum XP haha *asg*  Två mot en:O inte sjysst liksom :P hehe :P
Slutade iaf med att dem gav upp, gav vad det nu var till Oliver :P De sa att det varit en köttbulle men
man vet aldrig.. Kanske var det något annat :P haha XP

Sen på kvällen så spelade vi iaf  "Falskt eller Sant", var ett riktigt roligt spel :P sjuka påståenden och
vissa grejer som var sant vara bara helt för sjukt :O haha XP
Men sen typ dog vi, spelade inte klart utan sjönk ner i sofforna och typ dog.. Hehe, nee, men vi
somnade iaf. Vaknade av att Malin väckte mig och vi flyttade oss upp till Malins rum, bytte om och kröp
ner i sängen/madrassen :P Var lite kallt så låg där med en filt, täcke och sen ännu en filt XP

Sen vakna man på morgonen och låg under det varma och sköna täcket :) Fast dem jävlarna gaddade
ihop sig mot mig igen :O snodde mitt täcke och filtarna :O Var ju kallt jue XP
Men, men.. Dem ska allt få.. Någon gång.. Haha XP (djävulshorn..) XP Så vi gick till stallet och släppte
ut hennes hästar, sen åt vi frukost och efter det spelade vi klart spelet som vi påbörjat kvällen innan :P
Erika vann :O
Haha XP En fråga var iaf: "Dinosauren blabla (ngt konstigt namn) hade inga tänder men åt ändå
människor." (typ ngt sånt) ja och då skulle man säga om det var sant eller falskt.. Jag sa falskt, tänkte
att den inte kunde svälja en hel människa så det verkade konstigt. Malin sa sant, vet inte riktigt hur hon
tänkte och Erika sa falskt. Och hennes tanke var dåra att människor inte existerade då dinosaurerna
levde :D haha XP Det var så sjukt roligt!! XP (och som vanligt, låter kanske tråkigt men man kanske
var tvungen att vara med :P )
Ännu en fråga: "Då Vivianne Grey (eller ngt sånt, ngt namn på V iaf) vann 30 miljoner på lotto så köpte
hon sig en cirkus och jobbade som clown där" Sant eller falskt ? :P
Malins kommentar: Vem e hon?
Erika: Känneru inte till Vivianne Grey? blabla någonting..
Och jag typ titta på Malin och tänkte först: "det är bara en person som är helt obetydlig.." typ men sen
då Erika sa det där med vet du inte vem hon e osv.. så såg jag på dem som ett jävla frågetecken, jag
menar. Har ju ingen aning om vem Vivianne Grey e och Erika fick det att låta som om hon var typ världs-
berömd :O Haha, och sne vände sig Erika mot mig och sa:
"Eller hur Sandra du vem Vivianne grey e..?"
Och jag: "Nee :O"
Haha XP ja, alltså så drev Erika.. Skulle ju driva med Malin och få mig att hänga på, men jag var ju helt
lost så det gick ju jätte bra XP haha :P (ja, blev helt sjukt men det var iaf sjukt roligt :D )

Sen så tog vi oss en promenad :) Gick mest i skogen och tog lite roliga kort med mobilerna. Lyssnade
på musik från min mp3 och hade allmänt mysigt och skoj :)
Blev lite haltv blöta om fötterna och skorna blev lite geggiga men kul var det iaf :)
Sen kom vi tillbaka hem till malin, åt lite mackor och sen var det dags för mig och Erika att dra oss hemåt. :P

  
                                       


Hade iaf sjukt roligt med er :)
(and btw, frågade om vi kunde vara hos mig i helgen.. men dumma pappa sa nej >.< )
får bli en annan gång :P ;)
<3

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vill också vara med, vi får hitta på något när jag stannar någon helg :D
makaroner med fisk funkar bra det.. :P kyckling med :)
hahahah =)

2007-10-31 @ 21:36:16
Postat av: Erika

Haha, bra sammanfattning där ;D Tack för allt ! :D

2007-11-01 @ 13:48:13
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0