Orientering :O

Ja så var det tisdag och hade precis som förra veckan orientering.
Hehe, gick med Rose och vi tog VG banan på 3000 m.
(höll nästan på att skriva 3000 km :O hehe, det skulle bara varit "lite" jobbigt..)
Men iaf, så började jag och hon då "baklänges", det vill säga att vi började
med att ta sjuan, sen sexan osv. Då vi tagit sjuan, sexan, feman och även fyran
så mötte vi Ellinor och Malin, dem hade samma bana som oss, fast hade gått
från "rätt" håll. Så vi fuskade och "kopierade" av varandras. Mycket smart
tyckte vi. Sen gick vi vidare och mötte Jenny och Anna, även dem hade samma
så jag och Rose var snälla och lät dem "kopiera" av oss. :)
Sen tog jag och Rose en liten promenad för att vi inte skulle komma tillbaka
alltför tidigt. Hehe, han misstänkte ingenting. XP
Superbra där, vi kom dessutom fram till att vi ska göra så i trean när vi ska
orientera också :) Haha, sjukt bra jue :P
I alla fall, så kom vi tillbaka ganska tidigt, men väntade först på Alex & Kamilla.
Men sen så var vi även ett gäng som väntade på fredrik.
Först bara väntade vi, det var ganska segt. Men sen så började vi köra Land &
Rike, och genast blev det roligare. :)
Sen så dök ju Fredrik ganska fort upp och vi drog oss tillbaka till skolan. Till den
äckliga maten som jag nog helst inte vill veta vad det var :O hehe :P

Ajja, ska plugga vidare nu, har ju prov i Hundens språk imorrn :O Jag hoppas
verkligen att det går bra.. Ajja, vafan, måste sluta skriva oxå, svårt jue :P
<3

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

haha du och Rose är alldeles för smarta som kom på det där med "kopiering" av orienterings pappret :D
Nästa år satsar vi på MVG:banan va? tihi..bus..men lycka till på pluggandet då! =)

2007-10-02 @ 21:41:33
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0