Tidig.. >.<

FAN! FAN! FAN! FAN! >.<
Vaknade en hel jävla timme för tidigt och åkte hemifrån för att möta Alex och Kamilla en
hel jävla timme för tidigt!! Hehe, väldigt duktigt av mig..
Kom inte ens på det förrns jag hade väntat på dem i typ tio minuter i blackeberg, åkt mot
skolan ganska så irriterad då dem inte var där i tid och inte svarade när jag ringde..
Hehe, men sen när jag kom till åkeshov så tittade jag på mobilen.. Ja, och då insåg jag
att jag var en hel jävla timme för tidig!! 0.o
Usch.. En timmes sovmorgon åt helvete.. Och jag som var så trött imorse.. : /
Aja, får skylla mig själv.. Ja, nu när jag skriver det här skulle vi ha mötts, inte för en
timme sen XP

Fan för mig!! >.< 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0