Så kan det gå..

Så då var det fredag igen :D Jippie!! :D hehe :P
Men iaf, skulle ju vara tyst hela dagen, ingen verkade tro på att jag skulle klara det..
Undrar vad det beror på liksom.. XP
Så vi började med en tråkig lektion i engelska. Var tyst hela lektionen, och det roliga
var att Ebbe bestämt sig för att vi skulle ha muntliga övningar.. Så jag satt hela lektionen
och bara lyssnade på dem andra när dem pratade. Var tyst hela första lektionen, faktiskt
bra jobbat om jag får säga det själv.

Sen så gick jag ner till skåpen för att hämta min mattebok, och naturligtvis skulle idiotiska
och superäckliga fiskbullen då börja prata med mig. Tänkte ignoerar honom först men
han kom fram till mig, gick upp liksom skitnära.. Jag blev liksom tvungen att backa, han
stod sjukt nära.. Liksom, hallå? min frizon din idiot! BACKA FÖRFAN!! :O
Inte för att jag sa det, men hade varit roligt om jag sagt det.. Men iaf, så han började babbla
en massa goja, jag fattade ingenting.. :O Och så stod han med ryggen mot alla andra som
satt och typ garvade tyst. Jag fick ju inte prata så stod bara och nickade lite och typ försökte
att inte garva eller flina eller så. XP Och han sa en massa skit 0.o och sen ville han att vi
skulle ta i hand att jag fattat budskapet och jag skakade på huvudet. Liksom, inte fattat ett
enda ord av vad han sa, + att jag ABSOLUT INTE ville (eller vill!) ta i honom.. Liksom USCH!
Men så då när jag vägrade att ta hand på det så sa han att vi typ måste prata, och jag bara
skakade på huvudet. Liksom HELL NO!!! Och sen så hoppade Sandra in där någonstans med
kommentaren att jag inte fick prata, för att jag hade ont i halsen XP
Men alltså gud, han e störd ja :O Men skakade iaf bara på huvudet åt att ta i hand och åt
att prata, så Mohahaha på dig din JÄVLA ÄCKLIGA PERVOGUBBE!!!! (HATA!!!) :O

(ja, och sen skällde han ut Alex också.. Bara för att han lämnat in provet blankt.. Men VAFAN!
det är faktiskt hans val att lämna in blankt.. Och Alex blev så jävla sjukt förbannad på honom.
Liksom självklart jue, han är ju verkligen helt jävla störd i huvudet!!!) >.<

Ja, sen hade vi matte, var tyst hela lektionen, eller ja, råkade säga "A" men då jag sa det till
Sandra så kom vi överens om att sänka summan till 15 kronor istället för 20 kronor. Så var
tyst under hela lunchen, och sen under hela djurskyddet.. Och sen så skulle vi ha svenska,
men Jean han var sen så alla satt och utanför klassrummet och såg på Ensam hemma 2
på Alexs dator. :) Eller ja, inte alla men minst halva klassen iaf :P
Så jag satt där och smsade med Therese, vi rollade :) (hoppas jag skickar gratis sms till
dem som har telia, annars vill jag inte se min räkning sen.. :O )
Ja, och så stod Anneli lutad mot mig så mitt i filmen, när jag satt och smsade och såg på
filmen och var lite sådär halvt borta så sa hon typ: "förlåt att jag lutar mig mot dig.." ja, eller
något liknande XP Ja, och jag min idiot, som inte alls tänkte på att jag inte fick prata sa:
"Det är lugnt.." :O FAN! vad arg jag blev :O Liksom bara två lektioner kvar och så pratade jag!!
Hehe, så ja, tror alla hörde hur arg jag var över det.. XP Så då sa Sandra att om jag var tyst
dem två sista lektionerna så skulle jag få 10 kronor. :D Ja, så då var jag tyst igen. Fast det
gick helt åt helvete sen på Naturkunskapen.. (sista lektionen liksom) Satt bredvid Sandra och
ja, det var inte direkt så lätt att hålla tyst XP
Sandra sa att om jag var tyst dem sista 35 minuterna så skulle jag få en femma.. Haha, ja
jag var väl typ tyst 3, 4 minuter då eller något. Så ja, inga pengar blev det.. Men jag tycker iaf
att jag var duktig :D Fast nästa fredag då blir det aktion XP Då ska både jag och Sandra vara
tysta. Tävling liksom!! :D XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0