Okej..

Såå, lite bättre efter att ha lyssnat på lite underbar musik och ätit middag.. Ja, och sluta
tänka på det jobbiga då också.. Ibland går ju det också..
Men iaf, så ska berätta lite om dagen dåra..

Började med att komma försent.. Åkte ensam då jag varit lite sen. Så kom försent till
matten. Fick ta en lapp och sätta mig på den plats där det stod samma nummer..
Hamnade bredvid Anna och sen så flyttade Fredrik till vårt bord också..
Så pratade lite med dem om lite olika saker.. jobbade på flitigt.. fattade iaf för en gångs
skull.. Liksom matte och jag brukar annars inte fungera ihop.. :O XP

Sen så var det idrott.. boxning.. riktigt roligt.. :) fick ganska stor lust att börja på det igen..
Fast ja.. antar att jag e för lat .. :O hehe :P
Efter det så var det lunch.. inte direkt världens godaste nej.. åt lite i alla fall.. Mysig lunch
med Mona, Elinor, Sandra och Jenny.. :)

Sen så var det idrott igen (teori) som gällde.. hehe, även där bestämda platser.. Hamna bredvid
Mona :D Så sa hon en sak som gjorde mig ledsen.. liksom inget riktat mot mig, men det
gjorde mig ledsen.. Ja.. men iaf.. Vill ju inte säga för mkt så lämnar det så..
Men iaf, jobbade flitigt på den lektionen.. Mona gjorde en söt bild och jag smsade lite
med Therese också.. :)


Sen dags för sammhällskunskap.. Dubbeltimme jippie..!! :O Även där bestämda platser..
Hamnade bredvid Anneli och Alexandra.. och tycker ändå att jag var ganska så tyst..
Okej.. typ höjde rösten åt Kamilla då vi diskuterade om jag skrek eller inte.. men det är
så typiskt mig att göra det när jag diskuterar.. :O XP hehe.. :O
Första timmen skrev vi typ av tavlan.. ja och arbetade lite med ngr frågor.. typ konstiga ja..
Andra timmen satt jag och Mona utanför.. pratade lite.. ja, och sen kom Jenny också..
Ska iaf göra projektarbetet på djurskyddet tillsammans med dem :D
Var ju meningen vi skulle ha diskuterat filmen som vi såg igår.. fast det blev det inget av. :P


Ja, och sen så åkte vi hem, missade tvärbanan precis så gick till Gröndal. Fick vänta ett
tag men till slut kom den iaf.. :P såå.. fick reda på att dem bestämda platserna är mest
p.g.a. mig.. Det var inte direkt roligt.. så, ja..
Och det var då min dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0