Jao, dags att skriva igen..

Ja.. så har skaffat bilddagbok så skriver inte här lika ofta.. Missbrukar bilddagboken istället.. ^__^
hehe XP Men iaf, så tänker inte direkt skriva så mkt..
Farmor kom ner igår :D Fast social som jag är så satt jag bara vid datan.. hehe :O xD
Ja, och sen så hade man ju utvecklingssamtal.. har jag sagt det innan? :O Aja, spelar roll.. Iaf så
gick det jätte bra.. och mamma och pappa tycker jag e jätte duktig i skolan så jag fick 200 kr från
dem :D Yey :D Hehe, ja, och sen så kollade farmor på mina betyg idag.. Haha xD så tyckte tydligen
hon också att jag är så duktig i skolan så jag fick 100 kr från henne.. :D haha xD Pengar :D hehe :O
Många "smilisar" det blev här ja.. XP
Men aja, nu e jag hungrig så sitter och väntar på att maten ska bli klar.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0