Alla har någon.. men vem har jag..?

Nu kommer den här jävla skiten igen.. Jävla skit och äckelliv!!!
Visst vet jag att jag har ngr.. <3 Men vart är den person som jag kan prata med.
Visst vet jag att jag har personer som jag kan vända mig till.. Det är inte det att
jag inte gillar dem.. men det saknas något.. Är det mig det är fel på? Är det jag
som inte släpper in personer tillräckligt långt? Eller är det helt enkelt så att alla
redan har ngn som betyder mest för dem?
Hela tiden, inte gråta.. men samtidigt, gråt, få ur dig allt.. Men jag försöker hålla
modet uppe.. Försöker vara glad och framåt. Men jag orkar bara inte..

Och vad FAN ÄR DET HÄR FÖR JÄVLA SKIT!! Fan alltså!! Alla e typ nere
och alla verkar bara må piss.. Och det får mig att må ännu sämre.. Liksom, mina
kompisar e ledsna, då är jag det också..

Så som det känns nu så skulle jag vilja sluta ögonen och aldrig mer öppna dem.
Och bara att det känns så är ju hemskt i sig.. Jag vill inte må dåligt.. Jag vill inte att
mina kompisar ska må dåligt.. nee, nu tänker jag inte skriva mer.. jag tjatar ju bara
om samma sak om och om igen.. dessutom så lär jag inte kunna sluta om jag
börjar gråta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0