The End..?

It´s the end of the world..

Nae, det är det väl inte.. Men som vanligt så tänker jag bara på allt jobbigt.. Men jag ska försöka sluta med
det. Liksom, som om jag skulle klara mig om jag bara gick runt och tyckte synd om mig själv..
Lika bra att skjuta bort allt skit och leva för alla andra som finns.. Leva för dem som förtjänar det och för
dem som fortfarande gillar mig. Leva.. Visst låter det enkelt..? Men ibland då jag tänker, för varje gång jag
tänker nu för tiden så är det bara negativa eller dystra tankar.., så känns det som om livet inte är värt att leva
längre.. Var vi så bra vänner? Betydde du verkligen så mycket för mig..? Men det är egentligen inte dem
riktiga frågorna.. Utan dem riktiga frågorna är om du inte gillar mig längre? och vad jag gjort för att få dig att
inte gilla mig? Varför jag fortsätter älta allt när det verkar som om du redan gått vidare. Varför kan inte jag
också gå vidare? Gå vidare och släppa.. För det är det jag säger att jag ska göra.. Men det är inte precis lätt.
Du var min bästa vän, fast enligt mig är du det fortfarande.. Men bästa vänner sviker inte.. Bästa vänner
ignorerar en inte.. Inte så länge iaf.. Bästa vänner finns där för varandra och försöker få allt bra igen..
Men kanske var det bara jag som var blind.. Kanske du helt enkelt tröttnade utan att jag märkte det.. Men hur
ska jag då veta att inte alla andra också tröttnar..? För om du tröttnade.. Du som jag trodde aldrig skulle svika..
Du som jag trodde alltid skulle finnas där.. Hur ska då någon annan hålla sig från att tröttna..?
Jag vet inte.. och jag orkar FAN inte tänka på det här mer.. Lagom till jul.. En riktigt rolig jul ska jag ha..
Förhoppningsvis kanske jag inte tänker på dig.. Fan vad patetisk jag är..
Får fan ta och skärpa mig.. Jag kan klara mig.. Jag har ngr andra som betyder sjukt mycket för mig..
Men ingen som du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0