Torsdag..

Jahapp, så var torsdagen över. Denna torsdag har bestått av endast tråkiga lektioner men trots
det har det hänt lite saker..

Först så har vi lite att berätta om samhällskunskapen. Jag och Anna satte oss vid en dator och
försökte logga ut, för det var redan en person inloggad. Men den störda lilla datorn vägrade att
varken logga ut eller stänga av sig. Vi försökte ett tag men till slut struntade vi i det och lät det vara.
Men sne kom i alla fall Trotte dit och hjälpte någon annan med dennes dator och blev typ galen
då nästan inga hade skapat nya mappar på sina konton. (vilket Emma sagt till alla att göra)
Så då förklarade jag och Anna att vi inte hade gjort det för att vi var på någon annans sida och då
typ blev han helt j*vla galen och bara: " Man får inte vara på andras sidor.. blablabla.." Och vi bara:
"Det gick liksom inte att logga ut eller stänga av.." och då kom en person med en kommentar, låt
oss kalla denna person för x.
x: "Tryck på start.. " sa han. :O
Jamen hallå!? Jag e väl knappast dum i huvudet! Självklart hade vi redan provat med det.
Men ajja. Man kan ju inte begära för mycket.. (nej, nu var jag elak :P )

Sen så var det ju Roses sköna kommentar på Naturkunskapen. Jean hade precis berättat vad vi
skulle göra och då vände jag mig till Rose och hon såg på mig och sa:
- "Vad är det man ska göra?" :D
Haha XP Låter kanske inte så roligt men just i det ögonblicket var dne klockren :D
Sen så var ju Jeans lilla genomgång om rymden lite rolig också. Speciellt då han babblade på om
hur sjukt otroligt mycket stjärnor det finns i universum. För då sa han typ såhär:
- "Det går inte att föreställa sig hur mycket stjärnor det finns, man blir såhär pucko."  Haha XP
Även den var klockren :D Än en gång, kanske inte låter roligt men det var det :)

Sen var det ju projekt och företagande som var lika tråkigt som vanligt. Han babbla på om sitt och
jag tror inte jag hörde något av vad han sa i genomgången.. :P
Sen så när lektionen var slut sa han typ:
- "Ni är så otroligt bra på att lyssna." och log sitt väldigt fina flin. *host*
Haha XD Fatta ironin :P Han säger att vi är bra på att lyssna och jag hörde typ inget av vad han sa.. :P
Nej, jag gillar honom verkligen inte.. O.O


Sen så följde Carro med mig hem och vi hade riktigt roligt när vi spelade x-box :D Haha :P Vi kom
riktigt långt jue XP
Visst ja, glömde nämna att jag spelade "smash it" (föredetta banka skiten) med Carro och hennes
klassisar.  Haha :D Dem verka riktigt roliga jue :)


Sen så till en mindre rolig sak.. Alex verkade inte vara på sitt bästa humör idag.. : /
Hmm, först trodde jag att han var sur, men han sa att han inte var det.. Undrar vad det var egentligen..
(Om du läser detta så hoppas det blir bättre imorrn :) Alex inte vara ledsen, då blir jag ledsen.. : /   )

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Du skriver jätteroligt, fortsätt så! :D hehe..! "Trotte - dataläraren med den korta stubinen" gosh, jag är rädd för den gubben... :O

2007-08-30 @ 21:17:27
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Haha :D
Tack, vad gullig du e :)
Haha XP jao, han e ju skitläskig :O
;)

2007-08-30 @ 21:20:54
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0