Skansen, dag 3 av 3

Jahapp, så då var det slut på det fantastiskt roliga studerandet.
Eller jao, det var segt och igår, var det iskallt, men annars så hade vi riktigt roligt när vi satt
där och "tittade" på björnarna. Idag var våran björn borta. Hehe :P
Vi satt i typ en timme och skrev in på etogrammet att han inte syntes och var på bergområdet.
Senare kom vi underfund med att han befunnit sig i andra inhägnaden typ hela tiden.
Haha XP Vilken miss :P
Fast det spelade inte så stor roll, lite ändring i etogrammet så var det inget mer med det.
Idag var det varmt och skönt och vi hade "mat" så det räckte och blev över.
Haha :D Anneli köpte en 1,5 liters cola och det var så goootttt XD
Jag <3 Cola :D
hehe :P

Efter skansenså åkte vi (jag, anneli och alex) till nybroplan (om det nu hette så:P ), där var det
någon bildutställning med massor av bilder på en massa djur. Väldigt fina bilder må jag säga :P
Alex började ta kort på korten ( XP ) med sin braiga digitalkamera. Men sen efter typ 5 bilder så
dog den. (j*vla skit tänkte man ju då..) så då var det bara att förlita sig på mobilerna istället. :P
Hehe :P Min mobil tar väl inte sådär superbra bilder, men dem blev okej iaf :P
Hoppas Alex loggar in så jag kan få bilderna från honom. Hans mobil tar mycket bättre kort än
min. Ajja, det var roligt iaf :)

Här kommer några bilder från bildutställningen ; (lät bara lite mobbat:P )


Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Aww fina bilder där! :D Haha ni är så smarta, "Han hade befunnit sig i andra inhägnaden typ hela tiden" xD rooligt..

2007-08-29 @ 19:20:55
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Haha XP
jao, väldigt smart av oss :P
Men så j*vla klantigt :P

2007-08-29 @ 19:39:42
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0