Fredag <3

Haha :D
Fredag idag :)
Mys pys, var ju i skolan, hade bara tre lektioner så det kändes inte som om det var idag.

Sen åkte jag, Alex, Mona, Erika, Kamilla, Anneli, Sofia och Anna i samlad trupp från skolan.
Dock "tappade" vi Anna och Sofia på vägen. Dem två skulle hem och vi andra skulle ut på
stan. Haha XP
Vi hade det roligt och gick runt där några timmar. Men sen var det dags för hemfärd och
när vi äntligen kom hem till mig, (jag och alex) så märkte man att ens pappa var lite sur
och irriterad. Väldigt roligt.. *host*
Ajja, han får väl vara det om han vill. Liksom, palla bry sig.. Hehe :P
Sen har det väl inte hänt så mycket mer. Prata lite med Carro och jag och Alex tog en
promenad till Malin där vi stannade kvar i någon timme för ett parti kanasta. :)
Hehe :P Malin vann.

Inte en så händelserik dag men den blev mycket bättre än vad jag trodde att den skulle bli
igårkväll. Hmm.. Mådde inte så bra då och trodde att hela dagen skulle vara hemsk. Men det
utvecklade sig bra och just nu mår jag ganska så nära toppen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0