Fotografering/Skansen

Idag hade vi skolfotografering..
Vi skulle egentligen ha det imorrn men av någon anledning hade det blivit
flyttat till idag. Dålig stil om jag får säga det själv men det blev nog ganska
bra ändå. Hehe :P
Jag och Sandra G som inte använder smink och så tyckte det var roligt att
se alla våra stackars kompisar kämpa för att inte bryta ut i panik över sitt
hår eller dylikt. Hehe :P "Elakt flin" XP
Alla klagade men jag tycker att alla var fina. Men sen vet man ju också att alla
är självkritiska. Det är jag nog själv också ibland. :P


Happ, så har man varit på skansen första gången av tre gånger.
Studerade björnarna :)
Haha, dem är ju bara så söta :D Stora nallar :P
Men iaf så var jag, Alex, Fredrik och Anneli en grupp. Vi valde att studera de
vuxna björnarna. Vi valde honan för att hon verkade mest aktiv, men sen
så försvann hon, låg typ och sov, i typ två timmar. Det var ganska segt men
sen när hon väl kom fram blev vi alla jätte glada. :P
Hoppas verkligen hon e mer aktiv imorrn :)


Detta e då hanen, då jag inte fick ngn bra bild på honan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0