snabba ryck

Träningen står ganska still, men vi har satt igång lite grann. Kört lite rallylydnad och lite lydnad. Funderade på om vi skulle tävla klass 3 i lydnaden, men vi har inte många moment klara och vissa moment inte alls. Dem byter ju regler vid årsskiftet så det är lite bråttom. Plus att jag troligtvis ska till Göteborg och jobba i en månad med start mitten av november. Detta tsm innebär att jag måste anmäla mig senast imorrn till en tävling om 1 månad. Velar som fan.. åhh ena sidan så är det roligt att tävla, och det vore ändå kul att ha startat klass 3. Men åhh andra sidan så känns det som att kasta 200kr i sjön när man i princip vet att man kmr få nollor på minst 2 moment x') utöver det så har vi egentligen typ inte ett enda moment där vi är helt säkra så ahh. Hahah. Får ta mig en funderare så får vi se hur det blir. I lördags åkte jag, Sara och Ronja till Uddevalla. Vi sov hos Rose och hade det mys med filmkväll! :D på söndagen sen åkte vi och kika på hennes djurbutik, innan vi lämnade Rose och åkte vidare till Dingle för att hälsa på en Lancashire heeler kennel! Sara hade på måndagen den veckan tagit kontakt med uppfödaren som hade en hanvalp kvar till salu, så ja vi var där för att titta på han. Väl där blev det bestämt att hon skulle ha han, så vi åkte hem med lilla valpen :D Han heter Hobbit och är så jävla sööööt! :D<3 imorrn, torsdag, blir han 9 veckor gammal. Sara jobbar så jag och mamma hjälps åt med Hobbit på dagarna. Jag jobbar inte så mkt, så vi pusslar ihop det ;p När han fått sin 12 veckors spruta ska han följa med syster till jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0