ja jag lever..

Fy satan vad dålig jag blivit på att blogga 0.o fy på mig!

Helgen när jag fyllde år så åkte vi på kryssning på fredagen, och sen hade vi hemmafest hos mig och Sara på lördagen. En superrolig helg! :D

Sen till det tråkiga, Zombie fick kennelhosta, så både jag och Sara fick ställa in flera tävlingar. Så jävla tråkigt!! En månad tills man får tävla, så jag och Morf missar 3 lagtävlingar i agilityn, 2 rallylydnadstävlingar i fortsättningsklass och även debuten i freestyle. Är fortfarande så äckligt besviken.
Hundarna har inte fått vara på dagis på hela förra veckan, och även denna vecka måste dem hållas hemma.

Har jobbat en del på hunddagiset Glada svansar. Det går bra, väldigt trevliga hundar och personalen är ashärliga och roliga! :D

Jobbade med pappa på Lascom, vilket var superkul! Fick spendera en hel timme åt att fånga och plocka lerduvor ;) timmen sprang förbi, men efteråt hade jag ont i ryggen. Har sen haft lite problem med min rygg senaste tiden. Så jävla segt -.-

facebook är cp så kmr inte åt dem bilder jag tänkte lägga upp. och ja bloggappen suger. Det är en jävligt bra fråga hur länge jag kmr fortsätta med bloggandet..Är så kul närsaker funkar.. just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0