Veckan

Veckan har faktiskt gått ganska fort. Även fast tisdagen kändes som en torsdag xD hahah. 

I måndags var jag social med Ronja och Rose. Jag och syster spelade Uno med dem, och roade oss med att glo på Roses lilla bebis Elise. Jag är inget fan av barn, men hon var söt ;p haha. 
Tisdags blev det lydnadsträning med Ina på Solna-Sundbybergs bk (där vi ska tävla i helgen ;p). Morf var grym! Enda som var är att han fått för sig att sätta sig snett vid ingången med apporten x') Kostar onödiga poäng. Men annars vare grymt! Rutan var så jävla bra :D och attityden :D 
Efter vi tränat sprang vi med hundarna, det var grymt jobbigt till och från, men jävligt roligt :) 
Onsdag åkte jag hem och typ dog x) hahah. 

Igår, torsdag, var det TG-träning! Jag åt middag hos mamma och pappa innan, vilket var supermysigt :) Lånade med mig Ru från Ina som jobbade och körde med både henne och Morf! Superkul, men jävlar vilken skillnad det är att köra med dem. Morf är ganska lagom, taggad men hela tiden uppmärksam och följsam. Ru är speedad, taggad till tusen och smått galen xD Båda superroliga att köra med :D 
Idag har vi haft en väldigt skön dag på jobbet. Jag och Tesso gick en långpromenad i solen, superhärligt! Sen blev det forno till lunch, och nu efter jobbet blire lydnadsträning i kista med Christina och en till! :D 
Efter ska jag förbi hemma och hämta saker, sen ska jag till mamma och pappa för att sova där :) 

Imorrn är det tävling! Hoppas allt flyter på och att vi är minst lika bra som vi är på träning! ;p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0