vafan...

Hade inte alls skrivit ett ganska långt inlägg om helgen... har köpt ny mobil och är ganska nöjd, men kunde inte spara texten medans jag skrev.. så vems inlägg tror ni försvann i princip när det var helt klart?!?!?! Bra. Kul. Äckliga mobil med äckliga appar som inte funkar... iaf inte så att man fattar. 

Men okej, kortversionen: 
Vann tävlingen i lördags med ett 1a pris på 175,5 poäng! Han var ngt ofokuserad (tror han var trött från fredagens sena träning x') ), och känslan var inte 100, men jag är ändå nöjd! 

Mer träning på bland annat apporten och uthålligheten ska vi satsa på tills nästa lydnadstävling den 15e juni! 

Ahh som sagt; ny mobil. En Samsung galaxy A3 6! Är nöjd men som den vanemänniska jag är så har jag lite saker jag stör mig på x) hahah. 

Jag och syster var duktiga igår. Vi städade hemma och städade sen bilen hos föräldrarna :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0