Feel it

Har inte orkat skriva om resten av långhelgen ;p 
I fredags var det kryssning med massa roliga människor för att fira Lisa! Jag, syster, brur och Ronja förfesta lite hemma hos mig och syster ;) Superkul, med fokus på att inte dricka lika mkt som förra kryssningen x'D lyckades med det utan att för den skull "hålla igen" ;) hahah. 
Grymt rolig kryssning där jag spenderade liiiite mer pengar än jag tänkt göra x') hahah, 


Typ hela lördagen gick åt till att slappa på båten, men på kvällen såg vi på The walking dead och åt pizza ;) haha. 

Söndag var det dags för rallylydnadstävling -debut- för mig och syster! Jag var supernervös, och förutom lite sträckt koppel här och där och en miss av mig så gick det riktigt bra! :D Sista målsträckan var "spring", "långsamt" och så "spring". Och vet ni hur svårt det är att gå långsamt ifrån spring?!? X') hahah. 
Jag lyckades inte tillräckligt bra med det -har faktiskt aldrig ens testat det- och förlorade där minus 10 poäng. För er som inte vet så börjar man med 100 poäng och förlorar sen poäng för fel eller missar. Jag och Morf fick totalt 84 poäng, ngt jag är väldigt stolt över och nöjd med! :D Men som vanligt kan jag inte riktigt släppa det när jag failat, så den där spring, långsam, spring måste vi fan öva på! X) hahah. 
70 poäng är ett godkänt resultat så vi gjorde verkligen bra ifrån oss :) Morf var superduktig iaf! :D kanske inte 100% med i känslan, men nästan ;p 

Syster och Zombie gjorde sin allra första tävling ngnsin och fick 82 poäng! Så duktiga :D:D

Tyvärr räckte inte våra poäng till placering, jag kom på delad 7e plats med 2(3?) andra, och syster kom på delad 11e plats. Det var ändå ca 40 starter och som sagt våran första rallylydnadstävling, så helt klart bra ;) 
Igår åkte jag till Kungsängen efter jobbet för att träna tsm med Rebecca, Sofia och Amanda! Supertrevlig kväll med en asbra känsla rakt igenom! :D Det blev en lite blandad kompott av lydnad, rallylydnad och freestyle för mig och Morf :) 



Efteråt åkte jag till kista/husby för göra syster sällskap och sova på hennes nya jobb! Vi åt god mat och såg på Vänner ;) kul att se hur det såg ut! :) 
Idag blire till att åka hem, äta mat, se The walking dead, duscha och sen sova. Jobbade 7.30-18 idag och gör det imorrn också. Härligt.. X) hahah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0