sommar

Hela förra helgen var jag funktionär på hemmaklubbens agilitytävlingar. Klass 3 lördagen och sen klass 1 söndagen. Superkul, men jag var väldigt blöt på lördagen då det regnade större delen av dagen. Ändå hade jag kökstjänst typ dem 2 första timmarna xD hahah.

Nu i veckan har det inte hänt så jättemkt. Jobbet har väl gått bra.
I måndags var det agilityträning tsm med Ina och Emilie på sthlms södra bk. Superkul kväll med intensiv träning! Var en klass 3 bana, och fan vad svårt det var xD gick så himla långsamt för var ju tvungen tänka på vad jag gjorde hela tiden x'D hahaha.
Vi blev dock sönderbitna av knott, men bortsett från det var det en perfekt kväll! :D

Onsdagen blev det träning på hemmaklubben med syster och Christina! En väldigt blandad kompott med lydnad, rallylydnad, freestyle och agility! Superhärlig kväll med taggade hundar :D
Torsdagen åt jag och syster tsm med mamma och så hjälpte syster mig färga håret när vi kom hem. Så nu är det brunt, vilket det kmr va hela sommaren och kanske längre. Vi får väl se.

Midsommar firades ute i nynäs med syster, Malin och Pelle! 5 hundar totalt med våra (Morf, Zombie och Oliwer), plus att jag och syster passar en varsin hund under helgen. Hon har Bonzi, en av hennes kompisars hund. Och jag har Nova hela helgen :)
Supermysig dag med god mat, god jordgubbstårta, kubbspel och många skratt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0