Slowmotion

Veckan som var harit har känts så sjukt jävla lång. Det var riktigtkämpigt hela vägen till helgen. I måndags var jag mer död än levande typ. Hahah, det tar mkt energi att tävla 4 dagar och köra så långt ;P

I måndags fick jag Biffen, en tax jag ska passa till den 9e augusti, plus att jag passade Mika (en shiba) en natt från måndag till tisdag. Efter jobbet sen var jag spontant social med syskonen<3 Spelade magic ovh hade det bra!
Tisdag åkte jag hem till mamma och pappa för att fira pappa som fyllde år i söndags. God mat och tårta :D namnam!
Torsdag sov jag tsm med syster på hennes jobb. Mysigt men det var så sjukt jävla varmt när vi skulle sova så sov inte direkt så bra x) haha.
Sen vare äntligen fredag och helg :D sååå skönt! Syster hade med sig Ru hem då Ina lämnat henne till hennes jobb under dagen, så vi passar henne hela helgen :) Idag, lördag, sov jag till typ 10- 10.30 och sen har vi inte gjort så mkt. Syster fick hem Anton - en liten blandras- på morgonen så helgens flock består av 5 hundar ;)
Vi har sett på Arrow hela förmiddagen och sen lyckades jag ha sönder mitt "räls" i munnen ;O Eller.. retainer heter det tydligen ;D det släppte lite när jag åt, så fick boka akuttid hos tandläkaren och fick tid 17,30.
Åkte dit, fick det fixat på typ 5min och det kostade 1200 kr. härligt x') hahah.
Hem till mamma och pappa där jag åt middag och sen städade jag och syster bilen samt tankade den. Sen en promenad med alla hundarna hemåt där vi gick en extrasväng för att fånga pokemon ;D haha.

Nu blire snart mer Arrow, och sen ut en sväng med alla djuren innan det blir till att sova. Imorrn är det söndag, och ja det är illa när man redan på lördagen känner av söndagsångesten x') Positiva är att jag har lite roligt planerat nästa vecka, så blir nog bra :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0