inte så händelserikt

Och så är jag lika dålig som vanligt på att skriva blogg x')

Har inte hänt så mkt. Brur spenderade sin midsommarhelg på sjukhuset då han opererade bort sin blindtarm, så på söndagen hämtade jag och syster honom.
Syster bestämde sig sen för att bo hos han i ngr dagar för att hjälpa han så jag har varit hemma själv större delen av veckan.

Gjorde ingenting efter jobbet både måndag och tisdag. Åkte hem och bara tog det lugnt. Skönt! Sånt behövs ibland ;p

Onsdag, torsdag och fredag blev det träning efter jobbet. Onsdag lydnad och torsdag och fredag blev det agility :D

Igår -lördag- var det dags för rallylydnadstävling för både mig och syster! Vår andra start i nybörjarklass och vi båda fick ett godkänt resultat! :D
Morf kändes inte supertaggad och var lite halvt disträ i början av banan. Men han var duktig och förutom ett missförstånd där han inte lyssnade på kommandot utan gick på min kropp så gick det väldigt bra! Jag måste trän mer med koppel så att jag vet hur jag ska göra med händerna så att det inte blir ngt missförstånd. Missförståndet kostade oss 10 poäng, vilket var surt, men jag är ändå nöjd med 87 poäng! :) (100 är max)

Syster och Zombie hade en jättefin runda! Zombie var verkligen jätteduktig och dem fick 86 poäng! :D

Nu är vi på väg till Kolmården! :D jag, syster, brur och pappa :) Hoppas vi får fint väder! Bästa mamma är hundvakt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0