en kväll på söder

Har haft Nova sen den 4e juli, och sen i tisdags har jag haft Hedda. Mysigt att ha en liten flock :)
Har bott på söder sen jag fick Nova, först hos Nova som bor ca 10min ifrån dagis, och nu hos Hedda som bor ca 3min från dagis ;) skönt att ha nära till jobbet!
 
 
På måndag ska båda hem, och så jobbar jag tisdag, för att sen va ledig resten av veckan. Onsdagen ska jag packa och försöka sova, för natten till torsdag åker jag, syster och Cicci med hundarna ner till kungälv och Hula hopp :D 4 dagars agilitytävling! Vi ska tälta och ha så kul! Längtar!!!
 
Kan ju flytta upp till klass 3 i båda klasserna i agilityn, men har bestämt mig för att köra klass 2 på Hula hopp, och sen flytta upp till klass 3 i augusti :) Känns bra, och jag är nöjd med mitt val! Jag har som mål att ha roligt och försöka få till en bra känsla i alla lopp med bra tider! ;)
 
Annars då? Är irriterad och arg och vet att jag kmr va så jävla trött. Men jaja bara bita ihop. Har iaf kmt till ett beslut som gör det hela lite lättare. Även om det inte är det mest ultimata så kmr det bli så, och jo det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0