Liten update

Gud vad jag är dålig på att skriva blogg x') jag glömmer liksom bort den. 

Vet knappt vad som hänt sen sist jag skrev. Inte så mkt, men kan börja med att gratta syster min som fyller 20 år idag! Grattis!! :D<3 
Annars då? 
Jo det går bra på jobbet. Det är vissa saker man är trött på och vissa saker man stör sig på, men överlag känns det bra! 
Enda tråkiga är att jag vill ha råd med en bil, och well just nu har jag en tråkig tandläkar räkning som snart kmr.. Samt att jag är bra på att boka upp massa agilityträning och kurser xD men vafan, är ju det jag vill ha bilen till, att åka och träna och sen åka och tävla ;) Har bokat tältplats på Hula Hopp -en 4 dagarstävling- i kungälv i sommar!! :D Syster ska med, och ev Cicci, ska bli så jävla roligt! :D jag ska dock "bara" tävla 3 dagar, men kände det räcker nog ;) hahah. 

Har köpt nya Magic-kort så väntar spänt på att dem ska komma! :D 
Ja och idag fick jag ett jättefint minion-skrivblock av chefen! :D älskar minions<3 
Har köpt ett sele begagnat från en på instagram också till Morf, ska testa det idag! :D

Är på väg till mamma och pappa nu. Vi ska fira Sara, äta tacos och tårta! Mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0