Jag lever

Har helt glömt bort bloggen x') stackars lilla blogg.
Har ingen aning om vad som hänt mer än att jag tränat agility och att vi var på kryssning för att fira syster ;) 

Kryssningen var superrolig! Var äckligt otaggad innan, men väl på plats så var det super! :D roligt folk, och var superglad över att Jenny följde med! :) Lite för mkt alkohol, ngt jag inte alls förstår då jag inte tkt jag drack så mkt.. Men ja minnesluckor har man ;p hahah. Kanske börjar man bli gammal? ;) 
Agilityn går bra! Vi börjar få till lite svängar och ibland lyckas jag springa på bra! Dock så verkar det som om Morf tappat lite sug i slalomet, så lite paus på det och så får vi träna vidare på det senare. 
Annars så har pappa fixat en superbra planka till mig idag :D så nu ska vi börja träna running contacts! Ska bli superkul! Men ja lite jobbigt också xD vet att det är grymt lång inlärningsperiod, och jaa well mitt tålamod är ju inte det bästa x') hahah. Ska försöka med första passet imorrn! :D 
Ska träffa Malin imorrn!<3 alldeles för länge sen. Ska bli mysigt :) 

Men neee, ska se klart filmen och sen ska jag och hundarna (syster är på bio så jag passar Zombie ikväll) gå över till moster min och va social<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0